Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Disan skrev 2008-03-23 13:18:55 följande:
    bumbi: Jag har inga fler tester hemma, men om mensen inte har kommit så åker jag till apoteket imorgon och köper ett!! Det blir runt lunch i sådant fall, är ni med mig då?? Annars, bebis09, är vi på väg mot äl! Kommer att kolla tappen urnoga nästa månad, för att se hur den när jag verkligen inte är gravid. Vi kommer inte att försöka nästa månad nämligen, vill inte riskera julaftonsbarn... Som jag sade förut, okej nästa år om det inte har tagit sig än, men det var ändå bara första försöket denna månad.
    hehe!
    bra och jämnföra, jag får bf på julafton om det nu tar sig på detta 15:e försök!
  • TuSSen09

verkar aldrig bli av med min mens.. borde ha varit slut för länge sen
    tror inte jag älade!

• TuSSen09

kan man verkligen känna livmodertappen?

jani, många vet inte mycke om sig själva

• TuSSen09
    iomi skrev 2008-03-24 19:34:26 följande:
    Det kan inte ha varit ett tidigt missfall då? Visst kan man blöda längre då också?
    njae jag tror inte det

blöder mindre, mindre klumpar och längre tid
    '
    så hade jag i sep också och då uteslöt jag min ÄL
    kanske blir bättre nästa gång

testade nån dag innan BIM också och fick -
    sen har jag inte alls haft lika mycke mensvärk förutom nu när det börjar hugga i äggstockarna
  • TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-24 19:41:32 följande:
    är Bim+11 idag
    och inge mer blod?
  • TuSSen09

jo, va konstigt..
    tycker du ska åka till en barnmorska och kolla upp det eller åtminstone ringa!

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-03-24 20:10:43 följande:
    bumbi: Ja, ring gyn! Eller din gamla bm. Vem som helst eg! KÄnde på tappen igen och nu verkar det som att den öppnat sig lite mer, men man får fortfarande bara in toppen av ett finger. Bebis09: du svarade inte, hur känns din tapps hål vid mens?
    den är mjuk och ÖPPEN!! får in mycke av fingret, pillade där för nån dag sedan då jag stod i duschen och den var jätteöppen!
  • TuSSen09

låter som min tapp nu när mensen kom

snart är den bara förhoppningsvis bara spottings idag!!
    dör om det blir en till dag med blödningar, är inne på min 6:e dag
    förra mensen va slut dag 4!

• TuSSen09

nej nu ska jag upp och kolla tappen, har inte blodit mer än en liten enkrona på hela natten och hela dagen så antar att mensen har gjort sitt..

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-03-25 11:19:59 följande:
    bebis: Skönt!! Alltid en sådan befrielse när mensen är över och man äntligen kan pusta ut, vare sig man försöker bli gravid eller inte!! JAg längtar tills ni får spola dina små äggledare, det kommer att ta sig direkt efteråt, det är jag säker på!!
    tack! givetsvis vore det skönt att få slippa men sån tur har jag inte, märks att jag äter rosenrot... har redan ont i äggstockarna, kanske älar dag 13-14 istället för 14-15 känner igen min kropp och en här på fl sa att blöder man mycke och längre så rensar man kroppen och även hos hoppas att det kommer flytta in en liten julklappsbebis i min mage!
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?