• yess

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

tjohooooooooo tussen!!!!! grattis!

• yess

ja tänk om! det skulle vara fantastiskt! har fått tid hos BM nu!!! =) yjohoo! två tider till och med=)

• yess

ingen aning! hon sa att dom brukar boka in två besök tidigt! antagligen ett första för att konstatera att man är gravid och diskutera kost å annat (inbillar jag mig). Bara jag var välkommen på det första. Sen ett andra där båda var välkomna! hmmm.. vet inte riktigt varför!

• yess

om 10 dagar är första besöket. tjohoooo=)

• yess

lite till? ett pluss? tjohooo! grattis till ÄL tussen!

• yess

bumbi 84 skrev 2008-05-28 11:11:25 följande:

yess: första besöket frågar dom om du har blivit misshandlad t.ex. så det är därför du ska komma själv.
    aha! då förstår jag varför jag ska komma ensam! vad gör man mer på första besöket? dom lär väl göra mer än att ställa en fråga, nog för att det är en viktig fråga!
    Är det vägning å mätnig å så?
    kostrådgivning m.m.!?

Tussen! jag tycker du ska ta testet när du känner för det! varför vänta så länge på goda nyheter?=)=)=) men du är duktig om du kan vänta=)
  • yess

ok! då var det som jag tänkte!! tack bumbi

• yess

dubbelpluss på fred 13:e kanske då=)=)
    ååh! jag håller tummarna för dig tussen, nästan så att dom domnar av!

• yess

ätbara! haha=) det va inte illa!
    ja se till att hon rejsar runt mycket hela em å kvällen! hehe!

Dubbelpluss.. i min fantasi så var det tvillingar! lite långsökt kanske!! haha! dubbla äl, dubbla pluss! tänkte jag! haha! men jag är ju lite smått förvirrad nu oxå! haha

• yess

Då får jag hålla tummarna för att han behåller sin inställnig och att de ätbara gör susen!!!
    Oj.. ja det kommer att vara full fart då=) kul!

ha det så trevligt ikväll! nu ska jag hänga tvätt, igen=)

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?