Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

disan
    jag blir nästan mer och mer säker på att det kanske var ett mf förra månaden som vi hade sååå trist, då man äntligen lyckas så slutar det i mf.. var ledsen ett par dagar men när läkaren inte kunde se nått så körde vi på som vanligt och ÄL kom ju när den skulle så där försvann mina misstankar om MF!

Jag hade däremot mycke mera klumpar vid den mensen än vad jag haft nu!

• TuSSen09
    iomi skrev 2008-03-25 11:30:01 följande:
    Det om att mycket blod rensar har jag också hört!Gud, håller verkligen tummarna för dig nu! Känns som att du förtjänar ditt plus nåt oerhört.
    men denna gång har jag inte blödigt mycke.. eller jo mindre under en längre tid.. förgående mensar iaf förra var hemsk!
  • TuSSen09

känt på tappen nu, blöder fortfarande lite granna

tappen är iaf jättemjuk, stängd konstigt nog och inte så kort och heller inte lång!

• TuSSen09
    iomi skrev 2008-03-25 13:21:56 följande:
    Ojdå, har du ringt och hört om någon tid för undersökning? Sweet. Då ska jag in och kika!Låter ju indeed som någonting det där.. hm, hm..Min tapp har börjat mjukna upp och öppna sig förresten, gud vad tråkigt!
    va trist... tapparna ska va gravida ju! eller vi ska va gravida med stängda tappar
    Disan skrev 2008-03-25 13:22:57 följande:
    bebis: oj, här går det snabbt! Hur fasikens kan den vara stängd och blodig samtidigt? Hmm...  Nej, men allvarligt, skönt att det börjar närma sig äl iaf! Såg att du äter rosenrot, du slutar väl med den efter äl, eftersom det kan vara farligt för små foster?
    ja jag får det inte heller tiktigt att gå ihop kände ju andra dagen och då var tappen jätteöppen som ett HÅL in, nu var den som den brukar va mellan äl och bim, alltså känns öppen men längre in tar det tvärstopp! Och sen jättemjuk! Japp jag ska sluta med rosenroten & bisolvonet dag 14..
  • TuSSen09

jadu..

Ägg med väggar av stål och spermier utan lokalsinne?

• TuSSen09

ja typ

*suck*

snart har dessa timmar gått iaf och snart kommer gubben hem
    eller 3-4 timmar kvar dit men ändå! tiden går så mycke fortare då han är hemma
    hade inte lillan varit så snorig så hade jag nog gått ut...

imorrn ska vi till stan iaf, det ser jag framemot

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-03-25 13:40:33 följande:
    Hahaha, spermier utan lokalsinne!! iomi: dumma din tapp!! den skall ju vara stängd och kniiiiipa!!!
    ja dom har ju inte det
    funderar på att sticka in en skylt och ge dom kompass och skriva, rakt in för livmodern sväng sen åt höger el vänster och där ser ni det gyllande ägget... 60* norrut.. haha!
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-03-25 13:43:48 följande:
    Men hur litet måste man kunna skriva då?
    telepatering kanske?? önsketänkande...
    allt går nog och redigera i word
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-03-25 13:52:43 följande:
    Aha,,, men då måste man ha en skrivare.... Tror du att man kan låna den på bibblan? För att skriva ut minitexter? Jag känner ju liksom att detta kan vara en bra idé!!
    ja jag ska fråga...

kan fråga imorrn *S*
    iomi skrev 2008-03-25 13:58:00 följande:
    Hahah. Ni är för roliga! Skönt att man kan skratta lite innan mensen kommer och det blir till att böla.
    ett gott skratt förlänger livet eller va säger man och får det omöjliga ett se möjligt ut

Jag har kommit på:
    Att säga till mig, nån gång kommer ni och lyckas, snart är ni gravida är som att säga..
    nämen sofia du kanske vinner en miljon på skrapet imorgon...

hur är det möjligt om jag inte ens spelar?
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-03-25 14:11:20 följande:
    Håller med bebis, förlåt om jag säger så för ofta, men man vill ju så gärna peppa!!  Hoppas att du inte tagit illa upp, jag skall genast sluta med det!
    tror du du kan dra korten åt mej om en vecka eller så? eller kanske redan nu?
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?