Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Disan skrev 2008-03-16 14:58:45 följande:
    bebis09: aha. Jag har aldrig tänkt på varför den ändrar sig. Det kanske rent av är det man känner? Att "mensvärken" ofta kommer från tappen?
    ja typ.. jag känner bra mycke skillnad

jamenar vid värkarna så öppnar man sig ju också..så nått måste det ju spela med sig?
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-03-16 15:03:10 följande:
    bebis09: du har nog så rätt, så rätt! det är ju de tidiga värkarna som öppna en ju!
    precis

Snart ska jag åka och jobba!! HU!! är sååååå TRÖTT!
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-03-16 15:33:31 följande:
    bebis09: lycka till på jobbet! Själv är man ju mammaledig, vilken lyx!! Älskar att vara hemma, skulle verkligen kunna vara hemmafru
    tack. kan behövas!! hoppas det är många gamlingar att pyssla om så man slipper gå och dra fötterna efter sig

Ja jag med! Helt underbart

kram på er
  • TuSSen09
    Sundri skrev 2008-03-16 17:32:14 följande:
    Glömde en sak...har fått lite äl flytningar nu, kan den vara så försenad?? Men samtidigt e ju tappen stängd så det kan ju inte vara äl som är på g, fattar nada just nu.....
    så där har jag också, och hade det förra cykeln också! Kan ju bara hoppas tur i oturen att det var ett MF jag hade förra månaden och att det var gravsymtom då och nu!

Disan, ser du nått nu i dina kort då?
  • TuSSen09
    sannispannisen skrev 2008-03-16 22:14:53 följande:
    jag använde temp och ÄL-tester.jag tror inte man kan lita på att känna på livmoderstappen, tror inte på den som metod.har alltid blivit gravid på första försöket 3/3 trots att jag har oddsen emot mig tydligen pga sköldkörtelsjukdom.
    sköldsköteln, hum och tappen? vad gör vad? alltså ja menar hur påverkar fel på skölden tappen?
  • TuSSen09
    sannispannisen skrev 2008-03-16 22:19:48 följande:
    jag menade att jag tydligen ska ha svårare att bli gravid.jag prövde nångång för längesen att känna som alla pratar om men jag kände inget.jag köper mina tester från saveontests.comwww.saveontests.com/catalog/product_info.phpätebilligt, 100 stycken för bara 30 dollar...som blir runt 200 kr bara detta har alltid funkat bra.
    aha du tänkte så.. har du behandling för sköldsköteln? för bara det är rätt behandlat så ska man ha lika chanser, så sa iaf min fertiltietsläkare, därför kolla dom upp mina värden och jag har inte hört nått så jag äter nog rätt mängd levaxin och då ska allt vara normalt och.. ja åt levaxin då dottern blev till och det var ju inga problem då!

Min tapp är mjuk/stängd och centrerad!
    BIM -6 idag!
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-03-16 22:23:27 följande:
    bebis09: jag skall gå och sova nu, men kan läsa av dig imorgon Det är inga problem!Nu var min tapp jätteuppkrupen, hård inuti, mjuk utanpå (om ni förstår vad jag menar?) samt att den var HELT stängd!! Det har den väl då inte varit på år och dagar! Måste väl vara ett bra tecken?? *hoppas hoppas*
    så där är min med, känns nästan som en krater? kanterna är mjuka men så själva ja inte hålet är hårt!
  • TuSSen09
    Sundri skrev 2008-03-17 06:46:27 följande:
    Jag fick min mens IDAG, 6dagar tidigt... Superkonstigt och jag har aldrig vart tidig förut
    sundri
    va konstigt
    nu vill vi ju veta exakt hur din tapp varit det senaste dagarna igen!

Min var idag mjukare men stängd, eller som en krater, stängd längre in alltså
    vaknade och kände mej supervarm och det gjorde ont i sidan av brösten mot armhålan, men jag hade ingen feber!
  • TuSSen09
    kaslin skrev 2008-03-17 08:14:05 följande:
    god morgon alla tapissarhär är ju äl förbi så nu är det bara att vänta,kände på tappen nu den låg fårtfarande högt upp kunde knappt nå den,bakotvänd lite hård men mjuk ändå...eller vad vet jag,försöker i allafallsundri:tråkigt med mens redan,6 dagar tidigare kan det ha varit att du hade äl tidigare denna månad?hur är din mens annars brukr den komma alltid då det ska eller är det lite oregelbundet??jag är väl redan skengravid,Ha ha försöker ju att låta bli o vara det,men inte lätt när man är inne på fl alla med sina symtom,gravsymtom,skengravid syntom*L*Jag är ju ny på denna sida egentligen började här inne förran jag var i 8 månaden tror jag,och har aldrig tänkt på tappkänna,skengraviditet,symtom grejer innan,har ju barn sen innan men inte varit medlem på såna här.Var mycket lättare då,nu kan man inte slita sig härifrån o låta bli o fundera o ndra o känna
    trevlig att ha en nyss älare här
  • TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-17 09:27:37 följande:
    jaa ni...Sundri fy fan för mensen den är inte välkommen!får hoppas på er andra nu så vi kan samla ihop lite tapp fakta!Bim+4 inget plus ingen mens tappen mer åt det hårda än det mjuka men iinte lika hård som igår. helt stängd. centrerad. mjukare i framkant.
    verkligen spännande, ja menar tappen borde va mjuk och öppen om det var dags för mensen *håller tummarna*
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?