Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

hejsan!!!

saknat mig?? ni får ljuga!!

har haft lite mkt dom senaste dagarna.

MENS

• bumbi 84

fan vad jobbigt. man blir jupåmind hela tiden då man ser fanskapet!!

men jag är lite lycklig idag ändå, köpt ny soffa.

Disan skrev 2008-03-28 21:08:07 följande:
    Nej, men kom den alltså!!??? Sanslöst! Jag hoppades ju verkligen för din skull, trots att det kändes lite konstigt med hur din kropp betedde sig... Men så klart att vi har saknat dig, vår fläckiga väninna!! Min mens verkar inte vilja ta slut, håller på i en evighet!!
  • bumbi 84

håller tummar och tår för att det ska vara en liten där inne

Bebislängtan08 skrev 2008-03-29 08:13:34 följande:
    Gravtestade mig imorse och det visade ett svagt med tydligt streck! Testade med sånna stickor från graviditetstester.seoch strecket kom fram!! Det är färgat och brett som det andra fast väldigt svagt, men det syns utan att behöva hålla det under lampan!
  • bumbi 84

du kanske är gravid trots mens? finns ju alltid en djupare mening i en dröm . men jag hoppas att du slipper fler sådana drömmar inget kul alls

KRAM

kaslin skrev 2008-03-29 10:48:47 följande:
    hej allaHär har man oxå haft lite fullt upp som Bumbi skrev:MENS elle mf fan vet jag ursäkta,fick min mens i måndags bara så där,skull ha haft bim den 27:e.Med alla mina symtom tror jag att det var tidigt mf,brukar ju blöda fem dagar i vanliga fall nu är det 6:e dagen,blöder inte längre men kommer i pappret när man torkar sig..Det konstiga är att jag mår fortfarande dåligt öm i brösten,mår illa o känner mig konstig i magen,drömt konstiga drömmar..Måste bara berätta min dröm det var så äckligt o värkligt,jag var tydligen gravid men ändå haft mens hela tiden,gick till bm med mina blödningar o då sa hon att ja,du är gravid men det är mf på gång o tydligen var jag i 7:e månaden,när jag väl var hos så kom fostersäcken ut o då såg hon att jag var i 7 månaden,men det var ingen bebis i den,frågade henne vad var det för kön?POIKE sa hon..den var så verklig att jag kom i håg alla detaljer väckte maken o berättade allt,sen har jag fortsatt att drömma att jag kommer få en liten..Nu går jag o tänker på drömmen hela tiden i huvudet att tänk om jag blir gravid o sen händer en sån här sak vid 7e månaden:(
  • bumbi 84

för dom intreserade hahah

tapp vid mens: Högt, Platt (nästan obefintlig), Mjuk, Öppen,

• bumbi 84

nej vad tråkigt!!

Bebislängtan08 skrev 2008-03-31 09:53:58 följande:
    Näpp, jag började blöda ordentligt igår
  • bumbi 84

har du testat än?? Nyfiken!! hoppas ju!!

kaslin skrev 2008-03-31 17:35:58 följande:
    undrar fall det är något i allafall,berätade ju att mensen kom tidigare denna gång 24/3 istället för 27/3 som det skull komma,hade ju massa symtom,men som sakt det kan ju ha varit tidigt mf,brukar blöda 5 dagar,nu började det på måndags kvällen lite rosa o sen kom det mera efter dagarna gick,men tycker inte att blödningen var som det brukar vid mens.Sen mina konstiga drömmar som jag haft,nu till det som är konstigast är att jag har/är öm,känns som om menen ska komma lite molnvärk under naveln nerde vid mens mgen,förstår ni o sticker till ibland där nere..Vet att det finns dom som haft typ en vanlig mensblödning i början av graviditet,men hur vanligt är det egentligen,eftersom jag radan har barn o har aldrig haft en sådan blödning,vet att att mamma hade det när hon väntade mig..måste jag gå o köpa en grav test i morgon så jag vet.....
  • bumbi 84

hoppas verkligen att det löser sig! *kram*

Disan skrev 2008-03-31 20:27:59 följande:
    kaslin: Spännande! Ja, det är ju inte omöjligt, om man säger så Vet inte alls hur vanligt det är, men eftersom det sker, så varför inte?? Elsa och Fannys mamma: Jaha, se så olika det kan vara! Så var din tapp när du var gravid och så är min nu, när mensen precis har försvunnit. När jag var gravid var min tapp jättelång och hård... Hmmm... Undrar eg varför vi klämmer, verkar ju inte som att det finns ngt samband!Jag är lite sad idag... Vi har ju pratat fram och tillbaka ang jobb och ev flytt och min karl vägrar byta jobb av olika anledningar. Jag vill inte skaffa syskon innan han har bytt jobb, eftersom jag inte vill riskera ngt ekonomiskt sett. Dessutom är hans arbetstider åt helvete! Så nu vet jag inte om vi kommer att skaffa syskon inom det närmaste året.. KÄnns jättetrist!!!
  • bumbi 84

Hejsan!!

här har ni varit flitiga suttit och läst i kapp. sen ska man komma ihåg allt nu också!!

Disan: du sak se att det blir ett plus nu när ni inte försöker. det händer så ofta, så jag måste tro på att man kan vilja för mkt!!

Å ni som ska ha eller har haft eller har ÄL finns det bara en sak att säga in ut in ut in ut in ut in ut åååhhhhh!!!!

skatten ja den var underbar i år får tillbaka 10,000 så jag är NÖJD!!

har haft riktigt fullt upp det sista: köpt ny soffa, ved matta tapeter. krockat med bilen. färgat håret, Nova varit sjuk. haft folk på middag. m.m.

så nu ska jag bara slappa i ett par dagar HÀHHAHHAAA
    Trodde jag ja!! ska åka till westis i morgon shoppa byxor. rim å ramsor på måndag.. sen var det tandläkaren nån dag med. men sen ska jag ha lite tid för mig själv! visst eller hur försöka går ju

dag 11... Äl snart hoppas jag!

Kram på er mina tappvänner // Johanna

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?