Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Hoppet 3 skrev 2008-04-08 19:24:27 följande:
    Får väl hoppas att på det bästa!Hoppet finns ju trots alla misslyckade försök.
    jo det gör ju det men inte är det mycke lika bra och va inställd på mensen för då blir man ju gladare om det blir + utefall det blir det
  • TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-04-08 19:40:27 följande:
    Bebis07Det har du så rätt i.Härligt med kloka råd!Tack Så hade Äl i helgen oxå eller hade du nu?
    jadu antingen i onsdags/torsdags förra veckan eller så i söndags eller igår...
  • TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-04-08 19:54:27 följande:
    Hoppsan, det var en lång period.Tar du äl tester?
    lång period?

jo denna gång har jag tagit ältester, fått utslag dag 13, sen negativt dag 14,15,16,17 sen testa jag dag 18 och fick stegring igen lika så dag 19, inatt var strecket mycke svagare men fortfarande så det lyste om strecket men men... uteslutit att ältestet i söndags kunde visa stegring pga en bebis i magen
  • TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-04-08 20:09:37 följande:
    Det verkar inte så lätt att pricka rätt för dig med andra ord.Men det är det ju inte heller i vanliga fall...(mitt fall)Vi får vänta och se.Som du sagt så väntar jag på mensen nu då istället.Jag brukar ju få migrän runt mensen och har fått migrän idag vilket är ovanligt. Vad det nu kan innebära vet väl bara stjärnorna.
    ja huvudvärk brukar jag med få och halsbränna *urk*

mensen kommer väl här med, med min otur. men nu är jag bra dåsig och trött
  • TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-04-08 20:20:13 följande:
    Var supertrött idag och sov på min rast i lunchrummet. Har aldrig gjort det innan. Kan inte sova när någon tittar på mig ... hihi. Men det gick ju bra idag.Men det var väl migränen och vädret som inverkade på det.Ska lägga mig i soffan nu och zappa på tv:n tills jag somnar igen. Vi lär väl höras här igen... Ha det gott så länge.
    ja måste ha varit vädret här också, somnade på tåget till jobbet
  • TuSSen09

Iomi

GRATTIS!
    Hur va tappen innan du plussade?

Här tror jag mensen är på ingång alltså, fy vad jag är LESS!!!
    kände eller vaknade nu med känslan, att vi inte lyckas denna gång heller

• TuSSen09
    iomi skrev 2008-04-09 10:48:58 följande:
    TACK! Skulle nog säga att den var mjuk utanpå och hård inuti och mittemellanlång. Hålet känns som en liten krater, trodde den var lite öppen men tydligen inte. Bebis, när har du bim?
    den 15:e eller så den 20-22 vet inte alls.. beror på om ägget släppte i måndags eller söndags eller förra veckan, dock beter sig kroppen som att jag skulle ha bim den 15:e
  • TuSSen09

Hej Kaslin

Hörrni, kommer ni ihåg hur jag sa att min tapp var innan bim eller efter äl förra cykeln?

• TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-04-09 17:20:11 följande:
    Vissa kan tydligen inte läsa forumsrubriken som du skrev.Det är väl bara att ignorera dessa människor och köra på för oss som vill detta!Har förövrigt ännu ej kännt på tappen idag.Är spänd på hur den är idag.
    pilla pilla

jag sitter på jobbet nu så här vill jag då inte pilla *asg*
    men men innan jag åkte, tidigt imorse var den iaf stängd, mjuk och hög (alltså liten)
  • TuSSen09

jag var tvungen.. *haha*

tycker tappen känns längre (har för mej att vid förra tiden mellan äl och mens att jag sa att min tapp var fånigt liten, stängd men öppen och mjuk...

nu är det lite längre, hård och stängd, känns stängd på ett annat vis än tidigare då jag känt att den är stängd, men så pass bara 3 dagar efter äl, 2 dagar kanske tom?

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?