Disan skrev 2008-04-11 12:26:20 följande:
kaslin: Man kan nog aldrig sexa för mkt!! Trist dock att det blev minus... bebis: Men om du känner på den oregelbundna tider så ändrar den sig ju!! Eller ja, tvärt om, den ändrar sig ju inte för att du känner på den Hahahaha! Börja med att bara känna typ när du gått upp på morgonen och när du går och lägger dig på kvällen. Lyssna på mig nu!! Du vet ju själv att tappen ändras fram och tillbaka under dagen... Eller, det kanske skall komma ett till äl-försök?Idag var min tapp stängd, men man känner ju hålet med fingertoppen. Jävlars schysst kropp man har när man har fött barn!! Uttöjd så att det bara skriker om det!! Fast min karl klagar inte! Hihihi..! I övrigt är den medelhård/mjuk och sitter mitt i och högt upp.
jag får börja med det iaf, imorse stängd, förmiddagen öppen, nu stängd igen, men from imorrn bara trevligt med tappen 2 ggr om dagen, jajamen!
cyklat och cyklat idag mådde illa mådde illa men det gick över men det var jobbigt, har nog dålig kondis tror jag men skönt att röra på fläsket