• Disan

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Hur ser tempen ut för dig då?

BabyRo född 070620
  • Disan

tussen: Oj, det ser ju inte ut som att du har haft äl direkt... Mni kurva är heller inte skoj! Kan pluppa fram den till dig, så får du se! Har också ont lite över vä sidan, samt att det riner till då och då, är väldigt fuktig, om man får säga så!

BabyRo född 070620
  • Disan

Först hade ff satt äl i tisdags för en vecka sedan, med tanke på att den var så låg då... Men det visste jag ju att det inte var, kände på tappen den dagen och den var helt stängd, dessutom hade jag inga symtom alls! Men med tanke på att tempen var låg imorse igen så tog de bort den förmodade älen, så nu är jag tillbaka på ruta ett.

Har ju alltid hög temp, ligger i släkten, min mamma och syster är likadana, nu även min dotter De senaste cyklarna när jag tempar har den legat på 36,8 - 36.9 innan äl och sedan upp 0,3 till 0,5 grader efter.

Hade INTE mf månaden innan, eftersom vi inte försökte Men däremot månaden innan det, är ju säker på att det var ett tidigt mf. Kan inte ha varit ngt annat.

BabyRo född 070620
  • Disan

Helt säker på en älfri månad... Inte meningen denna gång! Hade det på känn från början, man hoppades, men inom mig visste jag att vi inte skulle lyckas denna gång! Besviken över att äl inte kommer, men hellre veta det än att leta efter tecken som inte kan finnas

BabyRo född 070620
  • Disan

tussen: Men när du har älat, hur mkt höjs din temp med då? För din chart denna månad är ju inte spec rolig, ungefär som min... *suck*

BabyRo född 070620
  • Disan

bumbi: Ja, visst gör vi! Ingen hejd på oss tappgalningar!

BabyRo född 070620
  • Disan

Ja, tyvärr kommer det att dröja för min del... Minst en och en halv månad!!

BabyRo född 070620
  • Disan

Analoga: det är ett toppensätt att veta om man är gravid eller inte! ....och för dem som är osäkra på när äl sker, märker man det väldans lätt Men man kan bara jämföra med sig själv, har vi märkt... Alla är olika!! (Nästan iaf!)

leanbh: missade dig där! Vad är det för blodprov?? Hade du skönt i solen?

BabyRo född 070620
  • Disan

zaaandra:  GRATTIS!!!!  Vad kul!!!! Hur är tappen annars, mjuk, hård, mittemellan?

Så bra att det finns folk som tar sig framåt i denna tråd... Hehehehe.... Ja, förutom bumbi då! Var är kaslin förresten?? Saknar henne!!

Hälsade på tappen igen nu på kvällen, den är som i morse, öööööppen!! Skulle nog kunna pilla mig på livmoderns "tak" om jag ville Om man ändå ville äla också...

BabyRo född 070620
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?