Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

yess skrev 2008-04-18 17:30:36 följande:
    hmm.. konsigt med alla dina flytningar oxå!? låter som att du får regnbågens alla färger i trosan! eller brukar du ha det så?

haha det vete tusan men iaf *haha* skratta, regnbågens alla färger *hehe*

Ingen mens än och inga spottings heller

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-18 20:36:48 följande:
    bebis: Ja, så länge tanten håller sig borta är vi ju nöjda!!
    japp ja nå rött har jag inte sett i regnbågen *haha*
    har dock mensvärk så det är väl bara en tidsfråga innan tant röd kommer
  • TuSSen09
    bebisgalen skrev 2008-04-18 20:51:52 följande:
    När ni säger att tappen e stängd. Hur e den då? Hur känns den?
    Min har en grop sen är det tvätstopp.. som en krater typ..
  • TuSSen09

tapprapport, öppen, lite hårdare, svullen och märklig annorlunda. BIM imorgon, Tappen har ju varit öppen i ett par dagar, trots att jag typ redan haft mens men inte att jag haft det men känt som det, runnit till flera gånger... typ
    men ingen mens, inget +

SUck!

• TuSSen09

jag tror jag ska operar bort den där jäkla tappen, fy tusan vad jag inte är kompis med den just nu! Öppen så länge, ingen mens bara flytningar.... bim idag än så länge inte en spotting vilket är ovanligt kan få det 2-3 dagar innan! Har kanske inte haft nån äl och kroppen försöker med det nu... fattar NADA ska ringa på måndag om jag inte fått mensen och säga typ, hej har ni en akuttid kan ni göra vul på mej och se vart i cykeln jag befrinner mej.. världens magknips har jag haft nu på morgonen... osv.. aj aj aj!

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-20 08:45:32 följande:
    bebis: Men grrr, blir också arg på din tapp! Eller ja, om det nu är den man skall straffa Men visst är det bra att du inte har fått mensen iaf? Än så länge finns det hopp!! Var idag den senaste dagen för bim, eller finns det fler datum på lager?Min tapp är mjuk och helt rörlig idag. Lite öppen, men stängd. Den är inte öm längre. Sitter högt uppe, men är inte supersvår att nå, men man får anstränga sig lite Hoppas att mensen kommer som den skall ikväll, prick två veckor efter äl, som den brukar. Har alltid varit extremt punktlig på den fronten Sedan sätts det igång!!Bebis: jag håller förresten mina tummar för dig, tänker ofta på dig och vill innerligt att ni skall lyckas!!
    idag är absolut senaste. en längre cykel än 32 dagar har jag nog inte haft. kanske en på 33 men det var typ innan jag fick fanny
  • TuSSen09
    bebisgalen skrev 2008-04-20 15:09:23 följande:
    ååhhh, vad trist... vet precis hur du känner. Man blir så deppig.Har du spolat Äggledarna. Har för mig du skulle göra d
    jag skulle ha gjort det till denna bim men då hade dom ingen tid för mej så jag ska ringa imorrn direkt när jag vaknar och dom öppnar och boka en tid så jag får spola i denna cykel dom har lovat mej en tid!
  • TuSSen09

Nu lämnar jag allt det förflutna bakom mej, tror vi startar om från försök 1, men får räkna totala.. fått tid för spolning!

• TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-04-21 09:41:25 följande:
    å vad skönt att du har fått tid. hoppas att det ska ta sig nu *massa kramar*
    tack.. ja jag är glad.. tänk om jag är gravid som de säger inom 3 månader... *hoppas* ska försöka släppa allt med tapp och allt för den här gången... struntar i bisolvon och rosenrot och allt sånt där... kanske rosenrot.. hum få se, glandin 25 ska jag då testa ska va bra!
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?