Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

jag kan ju alltid tala om då vi hade sex denna månad. vart rätt lite. men inte nu, då nova sover där dagboken är.

Bebis09 skrev 2008-04-24 13:49:13 följande:
    funderar lite på det här med sex..vi ska försöka att bara sexa på då vi har lust osv och verkligen INTE försöka anstränga oss och ha sex två gånger då jag är som fertilast hur lyckas man med tex varannan dag eller var 3:e??Vi har ju försökt 15 gånger nu, detta blir 16:e försöket och alla andra försök har vi sexat och sexat och inget har ju hänt, man kanske ska testa och se om dom är seglivande spermierna är dom bästa
  • bumbi 84

låter som en bra ide!

Bebis09 skrev 2008-04-24 14:29:15 följande:
    men lila och ådrit har jag vilket som.. vete fan hur jag ska se ut som gravid... inte grå iaf hoppas jag *haha* uch näe... jag hoppas glandet gör SITT!
    ja jag tror det, lilltjejen blev ju till på 3:e försöket och då hade vi sex var 3:e dag! Prickade då dag 12,15 och 19
    borde ju ha äl dag 14-15 eller dag 18-20 denna gång så kanske dag 12.15 och 19 igen
    blir ju då 2-3 dagar före ÄL, samma dag som äl eller dagen efter och sen samt.. dag 19 blir dagen innan, dagen efter eller samma dag!
  • bumbi 84

vi hade inte sex varje dag runt äl ens.

Bebis09 skrev 2008-04-24 14:38:38 följande:
    men men man får se hur det blirkänner jag mej rätt så blir det 1-2 gånger om dagen om ältestet visar +...man är ju sån, förtvivlad och gör verkligen ALLT!Min man sa igår att han tror att vi kommer få bebis i MAJ nästa år, alltså att jag skulle få vänta ända till augusti/september innan jag blev gravid... Disanva säger korten?
  • bumbi 84

lust att spå mig?

Disan skrev 2008-04-24 15:56:09 följande:
    bebis: Korten säger varken bu eller bä.. Som vanligt...Men jag tror att ni inte skall ha sex så där ofta, det hinner ju inte bildas spermier på den korta tiden! För säkerhets skull liksom...
  • bumbi 84

japp här går det undan! köpte från gravtest.se sen bekräftade jag med cb digital!

Disan skrev 2008-04-24 21:36:06 följande:
    bumbi: Vad använde du för gravtest förresten? Vill också ha dem sedan 
  • bumbi 84

Tackar! skickar över en hög baciller. *host host*

Hoppet 3 skrev 2008-04-25 16:35:22 följande:

Men hallå!!! Är man inte online på dagarna missar jag ju en massa info.GRATTIS Tjejen!   KRAM Skicka mig gärna lite grav baciller är du snäll
  • bumbi 84

japp äl 13 april. nidis 23 april plus 24 april

Disan skrev 2008-04-26 13:06:36 följande:
    bumbi: Men jag är imponerad ändå! Är du säker på att du hade äl runt bim-14?? Det är ju verkligen supertidigt! Ägget måste ju ha fastnat efter ngn dag bara!
  • bumbi 84

disan här kommer dom: illamående, spyr, kissar ofta, trött, Yr, hugger i ligamenten, huvudvärk, tydliga blodådror.

• bumbi 84

ja jag spydde dygnet runt i 8 mån

Disan skrev 2008-04-26 14:44:34 följande:
    bumbi: ojoj! Mådde dul illa med ert första barn också?
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?