Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

ja hoppas kan man alltid. ja en bantnings kur är det gick bara upp 2 kilo. men är stor innan så..!

Disan skrev 2008-04-26 15:00:02 följande:
    bumbi: Oj då, ja, men då blir man ju iaf smal Hehehe!! Nej, skämt åsido, jag mådde också illa, fast det slutade i vecka 17 och då hade jag faktiskt inte behövt kräkas så mkt sedan vecka 10, så det var ju inte såå farligt Men allt är relativt! Hoppas att du får må bättre denna gång då, det kan ju ge med sig...
  • bumbi 84

hej tjejer idag är jag så deppig!

haft fruktans värda smärtor i magen i natt trodde jag skulle tuppa av flera gånger. funderar på om det är mf på G.

• bumbi 84

tack vad snäll du är. tyvärr tror jag inte det är växt värk då smärtan är så lik den vid Mf:et. men men bara att vänta¨å se

Hoppet 3 skrev 2008-04-27 10:00:24 följande:
    Bumbi jag kan bara hålla tummarna att allt står rätt till.Så länge du inte blöder är det tror jag nog rejäl växtvärk.Vill så gärna att det ska gå vägen och ger dig Kramar av Hopp!!!
  • bumbi 84

tack för tröstande ord blir varm i hela kroppen (lite gråt färgig...hormonell )

Disan skrev 2008-04-27 14:39:09 följande:
    bumbi: Misströsta inte!! men jag förstår att det känns hemskt... Tyvärr är det ju vanligt med tidiga mf och du har ju inte ens passerat bim, MEN tänk på att många kvinnor har extremt ont i början! Jag sökte akut med ronja, det gjorde så j-la ont, nästan pulserade liksom, men inte en droppe blod och allt var ju bra, fick göra tidigt vul då.  Det kommer att bli bra! Inget mf på gång här inte!!!
  • bumbi 84

får hoppas på det då. lite jobbigt då det är för tidigt för vul!

Disan skrev 2008-04-27 15:31:32 följande:
    bumbi: men det är ju så! Säger det ju inte bara för att vara snäll Det är ju så vanligt att ha ont!!
  • bumbi 84

ja 4+0 idag. tappen mår prima. stängd!! känns som en finger topp.
    7januari. skulle ju sitta jätte fint.

Disan skrev 2008-04-27 15:36:01 följande:
    bumbi: jo, i ditt fall är det ju liiite tidigt va...!! Har du känt på tappen? Hur mår den? Du kanske vill låta den vila, eller?Själv är man avis, vill också vara gravid nu!! Vad har du för bf eg? Blir väl januari??
  • bumbi 84

då hoppas jag att det går vägen för mig med tack! känner mig lite lugnare!

Bebis09 skrev 2008-04-27 20:07:59 följande:
    bumbihåller tummarna att den lill* ska stanna!Min kompis hade också extrema magsmärtor i början och hon är i v 33 nu, hon hade det dessutom 4 dagar innan BIM... hon trodde att hon skulle bli sjuk eller nått,ringde tom in till sjukvårsrådgivningen för hon hade så ont, dom skrämde ju upp henne med allt men så var hon gravid!
  • bumbi 84

om jag går efter tappen skulle jag säga att äl skedde tors-fre. du får ju utslag på stickan 24-48 timmar innan äl sker. Lycka till!

Jordgubbssmak skrev 2008-04-28 08:51:46 följande:
    Här verkar hela expertisen i ägglossning finnas! =) Får jag låna er lite så vore jag jätte tacksamn!!Kan nån förklara för mig? Jag har föröskt kartlägga min menscykel denna månaden och har därför testat med ägglossningstest hela tiden.Jag har oxå undersökt sekret och letat livmodertapp. I onsdags förmiddag fick jag fullt utslag på stickorna som sen blev något svagare from ons kväll och har forsatt varit väldigt svaga. Under hela perioden har jag inte en enda gång kännt det där "ägglossnnigssekretet" utan bara haft vita flytningar som gått från sparsamma lite klibbiga till mycket rikliga och "våta" till sen igen mindre och fastare i konsistensen. MEN jag får inte mina symtom att stämma i tid riktigt med vad stickorna visa, kan det vara så här? Hur länge från utslag till ägglossning kan man ha egentligen? Vilket kan jag gå efter?Så här har det alltså sett ut:Fre-Lör : Mycket Rikliga, vita, tunna flytningar, livmodertappen hård och lågt placeradSön-Ons: Lite mindre flytningar, vita, lite tjockare, livmodertappen något mjukare och lite mer "mellan" placeradTors-Fre: Samma flytning som innan, livmodertappen mjuk placerad som innan, men små smärtor i magen och ömmande bröstLör: Samma flytningar, ömmande bröst, livmodertappen enormt mycket längre upp, kunde inte ens avgöra om den var hård eller mjuk.Sön: Mindre flytningar, livmodertappen jätte lågt ner, avsmalnande böjd, mjuk framme i lite hårdare "inne"När skulle ni säga att min ägglossning inträffa? Det har verklgien betydelse för mig!!! så tacksam för all hjälp!
  • bumbi 84

allt från knappnåls stort till att du får in finger toppen.

Zaaandra skrev 2008-04-28 08:33:01 följande:
    En lite fråga angående tappen? Jag känner min men jag vet inte om ja känner någon öpnning? E de ett jättelitet hål i såfall? // Lite ovetande
  • bumbi 84

min är inte högt upp vid äl

Jordgubbssmak skrev 2008-04-28 11:17:34 följande:
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?