Inlägg från: Annaklaran |Visa alla inlägg
  • Annaklaran

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Ett sträck är alltid ett sträck!!! Det hade varit omöjligt med ett sträck om det inte fanns hormoner!

bumbi 84 skrev 2008-03-18 09:05:57 följande:

ja det kändes som man lika gärna kan testa men så är jag en riktig test missbrukare oxå.. Testa!! vi är på tredje efter två mf på raken nu.
    Jo absolut! På Fredag säger jag! då har det i alla fall gått BIM+3
  • Annaklaran

bumbi 84 skrev 2008-03-18 09:33:33 följande:

mitt är svagare
    [/citat]

Hoppas att det inte är spöksträck! Jag tyckte att det där på bilden var ganska tydligt, så om du har svagare så är det väl ett sträck i all afall. Kolla i morgon igen!
    Bebis09 skrev 2008-03-18 09:35:09 följande:
    [citat]
    Här nog mensen på intågande...Kollade tappen igen.. långt bak, når den knappt, känns fuktigkänns stängd men ändå öppen fortfarandelite mjukare och sen en gul/brun klump med lite blod iAbsolut mens på gångJAG GER UPP!
    Vad trist super tråkigt...
  • Annaklaran

Bumbi dte blev konstigt det där..

så här skulle dte så under Citatet:

Hoppas att det inte är spöksträck! Jag tyckte att det där på bilden var ganska tydligt, så om du har svagare så är det väl ett sträck i all afall. Kolla i morgon igen!

• Annaklaran

Bumbi 84!

Hur mår du då? hur känns det?

• Annaklaran

Men! Strålande ju!!!! Weeee!! vi behöver som sagt lite plussare här!!!!

• Annaklaran

jag förstår att du inte vågar riktigt... jag skulle bli helt paff om jag fick så lite som ett litet streck efter alla negativa test!

• Annaklaran

Disan!! Hur går det för dig då, hur mår kroppen, tappen och allt??!

• Annaklaran

Nej jag vet inte, nu tycker jag att det känns som att den är lite mer öppen, den går fortfarande att nå, där är halv hård-mjuk och sitter precis i mitten. Den är inte böjd längre....
    Jag känner mig som om jag är kissnödig hela tiden, men som att jag inte riktigt kan kissa ut ordentligt.

Ååå, Hur är det för dig Bumbi?

• Annaklaran

jag tappar hoppet som har varit rätt bra de senaste dagarna! Fy...

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?