• yess

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

fick deklarationen idag! =) ska få tillbaka på skatten=)=) jag är överlycklig!

Bebis09 skrev 2008-04-04 11:43:38 följande:
    hehe!jag jag hoppas att svaret kommer snart att det dröjjer är ju inte så bra då kan det ju vara nått kanske jag vill ha papprena för deklarationen också är så nervös att vi båda ska få skattesmällar
    Eller så dröjer det för att det inte är något och dom inte känner någon brådska att höra av sig.

håller tummarna för att deklarationerna visar några skattesmällar!
  • yess

har heller inte förstått mig på äl-flytningarna riktigt!
    Tycker jag har dem ibland samtidigt med andra äl känningar, men ibland inte! så tror inte min kropp har fattat det där riktigt! å tappen gör mig ännumer förvirrad! ska nog sluta känna på den! den verkar ju ändå bara dansa runt där nere! tror jag har fått en braekdansare till tapp!

• yess

någon som har nått tips på vad man kan bjuda karln på för mat när han kommer hem?
    Har en fantasilös dag!! (ovanligt för mig)

• yess
    Bebis09 skrev 2008-04-04 15:37:34 följande:
    jadu, bra fråga, jag är sugen på och grilla se vad gubben säger, annars gör vi det nog imorgon eller på söndag när man är mera förberedd... men annars är jag sugen på korvstroganoff
    ja grilla är ju alltid gott! ett bra förslag. hmm.. det får nog bli imorn=)
    har iaf gjort en potatisgratäng å tagit fram kyckling ur frysen! kan nog bli något bra av det=) hoppas jag!
  • yess
    Hoppet 3 skrev 2008-04-04 18:33:04 följande:
    Ville bara tilllägga att jag tog ett nytt test på em.
    lycka till!!
  • yess
    Disan skrev 2008-04-06 11:49:28 följande:
    Idag är min tapp sååå öppen som det bara går!! Känner mig lite pilsk också, det är jag alltid vid äl Vet dock inte om jag vågar ha sex med min karl... Är rädd att han skall komma i mig trots att jag ber honom att inte göra det... *suck* Vilka problem va? bumbi: kan spå dig, inga problem! Bara det finns en bild på ditt ansikte, finns kanske på din sida? Måste spå yess först bara!!
    visst är jag superglad om du spår mig! men får du inte fram något så testa nån annan! blir inte sååå avis!

Fick veta att vi ska få tillökning i släkten! en kusin som ska ha en liten!
  • yess
    Bebis09 skrev 2008-04-06 12:28:54 följande:
    Visst sa jag att jag kände att tappen var öppen tidigare i veckan? trots mitt posetiva ältest (testlagret) så har jag nu igen 5 dagar senare fått utslag på CBtappen är mjuk, hög och öppen och massa ältrådar IGEN!
    låter som om det kan vara något i stil med vad Disan nämde.. har också läst det någonstans!

ska leta lite efter den sidan!
  • yess

2½ timme.. det var länge det!
    hoppas du fick lite uppmärksamhet sen=)

• yess

Bilar är jag glad att jag slipper.. har noll koll i den världen!!
    Men roligt för er som delar det intresset!

• yess

oj oj oj bumbi! då kanske man får se sig brumma förbi här i västerås eller rättvik under motorevenemangen! varit på powermeet eller classic car week nån gång?

Håller med dig disan!

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?