Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

spermierna lever i många dagar. upp till 7 dygn är möjligt.

Jordgubbssmak skrev 2008-04-28 11:55:22 följande:
    Okej, men då är det ju isf precis som min var!Mina cyklar ser jämna och fina ut (har bara varit utan piller i 2 månader) Men 28 dagar på pricken, 3,5 dags blödningar och jag BORDE ha haft ägglossning den 22-23. Saken är den, att jag sluta inte med piller för att jag ville bli gravid, och jag kolla inte med stickor för att jag ville PRICKA min ägglossning.(NU I ALLA FALL ) Dock skedde det en lite miss i planeringen och vi hade sex utan skydd natten mellan tisdag och onsdag. Därför vill jag verkligen veta när jag hade den där ägglossnigen, så jag vet hur mycket jag ska oroa mig.
  • bumbi 84

min gravida tapp känns som finger toppen i konsistensen 1/2-1 cm hög, som en perfekt liten kulle

Zaaandra skrev 2008-04-28 18:34:53 följande:
    Okej, för ja känner bara liksom en rund kula typ, skumt kanske...känns som om ja kan gå förbi den med fingret bakom liksom, svårt att förklara....första gången ja känner liksom....
  • bumbi 84
    Disan skrev 2008-04-28 21:09:56 följande:
    bumbi: Jag skall nog börja att dejta tappen imorgon, glömde bort det idag... Inväntar ju äl.
    härligt!
  • bumbi 84
    känner också flera som fått barn vid 40Jordgubbssmak skrev 2008-04-28 23:02:38 följande:
    Japp, jag menar att jag är gammal. Jag är 40.
  • bumbi 84

haha. hon lär ha fullt upp, rädd för att få tvillingar

Bebis09 skrev 2008-04-29 10:19:17 följande:
    Kan tillägga att i byn här intill finns det en kvinna med 7 barn, dom två senaste fick hon runt sin 40 årsdag.. kanske 38 år eller nå sånt men nu är hon 43 och 7 barnsmamma.. hon fick tvillingar sista vändan
  • bumbi 84

där ser man
    lamm kött

Bebis09 skrev 2008-04-29 10:29:07 följande:
    haha detta var ju för 4 år sedan, menade att hennes nya kille är några år äldre än hennes äldsta son.. nu bör dom vara 26-27 respektive 22-24 år typ
  • bumbi 84

härligt! hoppas på det! blev det spolning? eller när gör ,man det?

Bebis09 skrev 2008-04-29 10:55:56 följande:
    Haha.. japp men men Jag har kanske lite hopp om ÄL ändå!igår tog jag ett ältest då hade jag vita flytningar har som inte haft ro och dejtat tappen annars i helgen, tog en sticka igår som sagt och fick knappt nå streck idag var det starkaremen inte lika starkt men förhoppningsvis en stegring på gång kan ju hoppas iaf har lite mer genomskinliga geggor nu.. så det är kanske på gång, tappen är mjuk, rörlig och långt där inne, kändes nästan som en gummislang. haha!
  • bumbi 84

nej vad tråkigt. får du nästa månad?? men det vill vi inte ska behövas

Bebis09 skrev 2008-04-29 11:06:08 följande:
    nej jag fick ju avsäga mej tiden.. skulle ha spolats nu typ, varit på sjukhuset om 10 min.. men kan ju inte det, lillan är ju fortfarande dålig och jag är alldeles matt av alla spyor som vart i helgen
  • bumbi 84

jag hoppas du får ringa å säga att du inte behöver dom

Bebis09 skrev 2008-04-29 11:25:18 följande:
    ja jag skulle ringa igen sen då mensen kom i maj om den kommer dvs som dom sa.. men men får väl ringa runt den 17-22 och säga nu har mensen kommit för 16:e gången!
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?