Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

bumbi 84 skrev 2008-04-29 11:15:30 följande:
    nej vad tråkigt. får du nästa månad?? men det vill vi inte ska behövas
    ja jag skulle ringa igen sen då mensen kom i maj om den kommer dvs som dom sa.. men men får väl ringa runt den 17-22 och säga nu har mensen kommit för 16:e gången!
  • TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-04-29 11:32:40 följande:
    jag hoppas du får ringa å säga att du inte behöver dom
    ja man kan ju alltid önska..

nu för första gången sen i lördags känner jag HUNGER!!!
  • TuSSen09

ÅH!! Va på toa nyss och kände på tappen, igår var den rund, mjuk och stängd!
    Idag var den typ plattare, och lite öppnare och fortfarande mjuk och lite trådar faktiskt, så det är kanske på gång *hoppas hoppas hoppas*

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-29 21:24:31 följande:
    bebis: Hahaha, härligt med lammkött! Sjäöv är det jag som är lammköttet, enl min karl. Han är hela fem år äldre än mig och överlycklig för att jag är så ung och fräsch... Hmmm... Undrar om han ff tycker det om si så där 20 år?? Ja, nu får du se till att äla!! Äter du inte bidrottninggelen också?zaaandra: Precis som bumbi säger, den skall vara stängd mellan äl och mens, men om mensen är på intågande så brukar den ju mjukna och öppna sig sakta men säkert... bumbi: Mår du mkt dåligt?
    hehe, jag är 1 år yngre än min karl och han kallar mej kärring haha.. nä skämt och sido vet att det är på skoj, jo jag borde äla till helgen men men återstår och se

få se hur vi gör med bebisverkstan, egentligen borde vi pausa tills jag har jobbat så jag får en bättre mammapenning.. men samtidigt så skulle vi inte bli ledsna om det tog sej idag, eller helst igår men ändå så vet jag inte.. kanske är ett barn till det vi inte behöver just nu men det känns tråkigt och lägga det på hyllan nu när man fått tider på fertilitetskliniken och så! men men återstår och se, skippar iaf ältesterna from nästa månad!
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-29 21:28:59 följande:
    bebis: Men är det inte lite "dumt" att lägga ned allt? Man märker ju på dig att du verkligen vill! Pengar är inte allt, så vad gör ett år eller så med lite sämre ekonomi? Egentligen... Förlåt om jag låter pushig, men vill gärna få det sagt...
    Jo jag känner ju det jag också, bara att försöka övertala johan och få honom på andra tankar vi ser en ljus men tuff framtid ekonomiskt och att jag ska jobba nu i maj höjjer ju hans längtade efter en till men men pengar som du säger är ju ändå inte allt.. mat kommer jag ju ha första tiden och kläder ja det har jag så det räcker och blir över så egentligen så kostar det inte så mycke ju... men ändå äsch, jag vill inte lägga ner... inte mer än att jag lägger ner ältestandet bara eller ska jag ältesta så blir det cb digitala ältest från apoteket inte nå internet...
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-04-29 21:35:20 följande:
    bebis: OM du slutar köpa äl-tester så sparar ni de pengarna ni kommer att sakna som tvåbarnsföräldrar!! Hahahahaha!!!Mmmmmooooooaaaaaaahhhhhhhhaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
    eller hur.. men så så blir det bara jag säger nu har jag äl så tror jag inte att han låter bli mej bara för det *haha*
  • TuSSen09

Min tapp info!!

Långt där inne, är det hög?

Men iaf, mjuk och ÖPPEN!!
    och genomskinliga trådar

*hihi*
    vi som hade sex igår

• TuSSen09

disan & bumbi

Ja nu kör vi på varannan dag om jag får bestämma fram till dag 22-23 prickar jämna dagar i cykeln... borde jag ha sex dagen innan äl och dagen efter eller så prick på äldagen men men återstår och se

nu kommer karln hem så nu ska det vankas grillat

• TuSSen09

Här hade vi upphåll hela kvällen och det var så mysigt, vart massa folk vid kasan vi bor alldeles intill så där satt vi och tittade på folk, lillan gunga lite och stod och värmde oss vid kasan... grillningen blev lyckad så gott så.

Disan
    det där lät inte skoj *kram*

Hade lite hugg och så i magen igår, och ja ni, verkar inte bättre än att jag älade igår men jag tror kroppen gör ett nytt försök för jag fick ju aldrig nån älstegring men enligt temp så kan ägget ha gjort sitt första försök att släppa iaf

• TuSSen09
    Jordgubbssmak skrev 2008-05-01 14:52:11 följande:
    I dag har jag fått lite spotblödning på pappret när jag varit på toa. Min BIM e beräknad till första halvan av nästa vecka nångång så det kan väl stämma med lite spotblödning nu som upptakt.
    så vida det inte är en nidis då ;-D
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?