Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Jordgubbssmak skrev 2008-05-01 15:39:50 följande:
    Åh gud! Jag som precis slappna av!Men näe,jag har redan fått två barn och det är inget fenomen jag någonsin stött på under de graviditeterna iaf..

inget man kan jämnföra ju

man ska aldrig säga aldrig

det har flickorna här i tråden lärt mej

MIn tapp är öppen och mjuk och hög.. vadå fertil dunderfertil hoppas jag på!

• TuSSen09

tänk om mina ältest iförrgår och igår var posetiva... jag testa ju förr med likadana stickor, tyckte strecken var starka men inte lika starka så jag kontrollkollade med cb och det visa stegring så kanske kanske... nä jag vet inte alls

Jag började kissa massor igår, det brukar jag göra vid ÄL!

• TuSSen09

va jobbigt längtan
    men men det ska ju va nåns tur nån gång..

jag har inte dejtat tappen än...

• TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-05-02 11:25:51 följande:
    ni har väl jobbat ordentligt nu!?
    nja
    i förrförrgår och igår vi kör varannan dag

yess
    du är duktig
  • TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-05-02 11:32:01 följande:
    låter bra det!!!
    har väl äl imorrn eller söndag men eftersom jag inte fått nå utslag på ältesterna än så har jag väl inte äl förrns onsda-fredag nästa vecka men vi kör varannan dag from den 29:e till BIM
  • TuSSen09

Har alla tecken som vanligt på ÄL
    men inge utslag eller så var det mitt utslag det där för nån dag sedan då de var som starka det enda som vart starkare idag var kontrollstrecket har aldrig sett ett så starkt kontrollstreck. Teststrecket hade inte en cgans!

• TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-05-02 12:00:54 följande:
    du får säga till kontrollstrecket att inte stjäla hela showen!
    nej det var det lustiga jag hade sett har aldrig sett det lysa så starkt.. *haha* men men kanske va nå fel på testet kanske.. *s*
  • TuSSen09

måste ju ha blivit det eller så reagerade det på spermiehalten HAHA

nej nu jävlar blir det ingen bebis denna gång så skiter vi i allt, inget verkar ju funka, hela hoppet ligger på glandinet, många som plussat på första försöket med dem, så ska jag va en i mängden eller får jag fortsätta! *suck*

Och som jag sagt innan så vet vi inte kanske så är det så att just nu passar det inte med ett barn till

(oftast då det händer, och det är välkommet)

vi vill ju inge hellre!

• TuSSen09

Whooo
    Verkar som att jag är påväg och få utslag Tjhoooo.....

lite mer LH så är det nog mer än posetivt men jag tar nog nästan detta test som posetivt Hoppas! Kan ni inte hålla tummarna extra hårt för mej nu!

• TuSSen09

DET ÄR POSETIVT!!!
    Äl inom 3 dagar nu då Hoppas att detta är första och sista försöket som ägget försöker släppa på, att det inte blir fler gånger utan ett plus på min namnsdag

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?