Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Alyzzah skrev 2008-03-17 16:53:32 följande:
    Hoppas oxå att mensen uteblir, och att jag får behålla barnet.Vi får se hur länge jag står ut med att INTE testa....är ju liksom en testmissbrukare annars Ska försöka hålla ut i två veckor.... (tog 2 veckor efter BIM att få MF förra gångerna, altså runt v 6+0)
    testmissbrukare här också, mindre kostsamt och kolla tappen
    Bara man håller sig ren så *S*

Jobbigt med så många MF
    men jag håller tummarna.:!
  • TuSSen09
    Sundri skrev 2008-03-17 16:59:51 följande:
    Hej!Ja detta är suuuperkonstigt för så här tidigt har den aldrig varit, jag kanske inte hade äl denna månad ändå......Det blir ältester nästa månad och jag antar att jag får börja med dom så fort mensen slutat då eftersom den var så oregetbuden helt plötsligt...Min tapp var igår JÄTTEMJUK, har aldrig kännt den så mjuk, trodde den var stängd men den var tydligen lite öppen....
    va tråkigt
    min tapp är också jättemjuk och öppen precis som typ 2:adagen med mens har känt då också.. den var skrämmande mjuk men hårdnade på sig nu är den gömd bakom nått som verkar svullet.. jätteskumt.. aja
  • TuSSen09

längre i framkant brukar min också va innan mensen kommer nu är den mera platt och avrundad!! min man kom hem för ett tag sen och tyckte att jag såg konstig ut..

• TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-17 20:29:21 följande:
    nu har man varit och pillat igen! nu tror jag kanske mensen är på G. fick en liten slem klump på fingrarna som jag tror är slemproppen! fick så förra månaden oxå och sen rosa flytningar som blev till mens. men inget rosa denna gången så vi får väl se vad som händer tills i morgon!nån mer som fått så?men den känns fortfarande stängd. kanske pillat lite för mkt :-O
    va skumt, då måste det ju va början till ett mf?
    nej hoppas inte det kommer nå blod
    kram
  • TuSSen09

Här kanske vi kan kolla färgen i underlivet också, vore kul och höra hur ni efter BIM har för färg? 5-8 dagar efter ÄL ändras färgen ofast men inte för alla till LILA om man är gravid.. jag var tvungen och be gubben kolla ikväll och ja näe jag hade en ny färg av alla månader jag kollat

är man redan inne på tappen så kan vi lika väl kolla färgen också? är nån med?

• TuSSen09

tempdipp idag igen, hade en i förrgår också
    tappen hård, stängd och väldigt långt in imorse nådde jag den knappt...
    färger vet jag inte *S* så ni har börjat kollat färgen nu?

bim-4 idag och här sitter jag med lika starkt streck på ältest som igår vilket jag inte tror betyder något.. har fått spottings för på dag 24 så jag håller tummarna att jag slipper idag!

• TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-18 08:37:04 följande:
    hej tjejer testa de med CB idag .... jag fick ett super duper svagt streck men det är så svagt så det kan lika gärna vara spök streck. *hoppas inte det* men får väl ta ett nytt på torsdag om inte mensen kommit!!Disan: bara för tidigt att testa japp ikväll kollar vi färg igen! måste ju hitta rätt tapeter nån gång vill ju inte ha fläckiga!bebis09: ska bli spännande att se hur det här slutar!!
    hoppas bara du är låghormonare låter ju ändå toppen så jag håller tummarna!

Vad hade ni för färg då?

Jadu, jag får nog mens har känslan nu och det gör ont i äggstockarna!
  • TuSSen09

jag drömmer att jag flyger, att gubben ramlar nej i isvakar men jag hjälper honom upp! Inatt drömde jag att jag flög av mej själv till Luleå och tillbaka, tog bara 10 timmar

• TuSSen09
    Annaklaran skrev 2008-03-18 08:47:40 följande:
    HAHAHAHAHAHA! Men dom säger ju när man drömmer så där kan det vara något på gång! Men Gravtest är nog mer stressad över att få minus, det var tidigt på morgonen precis innan jag vaknade.Flyga lät ju Härligt!!
    att flyga menar du eller om massa gravtest?

Ja flyga är aldrig fel bara sprang fort och så lyfte jag med vagn och allt
  • TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-18 08:48:58 följande:
    jag är fläckigt rosa och lila. Hm du är ett mysterium just nu!jag har ju inte tempat nått direkt men min temp är lite högre än normalt och har så varit ett tag. kan det betyda något?? är väl svårt att veta når man inte tempat så mkt.
    att din temp är hög och du passerat bim tyder på graviditet!! vid bim sjunker tempen drastiskt om mensen kommer, är den hög på bim och dagen efter bim eller ännu bättre som du på bim+4 bim+5 är det ju TOPPEN!! Jag låg jättehögt i temp efter bim med fanny i magen!
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?