Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

lovar att läsa om du skulle skriva en .

kaslin skrev 2008-03-17 20:33:47 följande:
    bumbi 84 skrev 2008-03-17 19:16:11 följande:
    vart fruktanvärt illamående av lukten blä,nej det satte igång efteråt,kostiga är att jag var u sugen på dom just för tillfället men lukten tålde jag inte..När jennifer yngsta föddes då sa jag till maken,nä nu jäklar ska vi ha sex så det sätter igång och det gjorde det oxå9 dagar innan bf.hade ju inga känningar att det skull vara på G.*L*det har ju hänt någonting med alla mina förlossningar,hur det satte igång o vad jag gjorde just den dagen,kommer ihåg så väl.Borde verkligen skriva en lite bok så får barnen läsa det sen*S* fast det står ju på min första år som jag har till dom..
  • bumbi 84

jag vart lila förra graven kollar med en spegel!

Bebis09 skrev 2008-03-17 20:39:08 följande:
    Här kanske vi kan kolla färgen i underlivet också, vore kul och höra hur ni efter BIM har för färg? 5-8 dagar efter ÄL ändras färgen ofast men inte för alla till LILA om man är gravid.. jag var tvungen och be gubben kolla ikväll och ja näe jag hade en ny färg av alla månader jag kollatär man redan inne på tappen så kan vi lika väl kolla färgen också? är nån med?
  • bumbi 84

yttre ska det vara som jag fattat det.

Hm jag är fläckig hahahahahha nån mer lite rosa lite lila. kan man vara till hälften gravid

• bumbi 84

ja gör det. inte lika pinsamt om vi är fler

Disan skrev 2008-03-17 20:56:35 följande:
    Åh, vad kul!! Jag skrattar så att jag dööööör!!! ...men ändå måste jag också gå och kolla!!
  • bumbi 84

fy mej nu!

du får säga till karln din att han tar det lite lungt när du ska till jobbet.

kaslin skrev 2008-03-17 21:00:12 följande:
    bumbi 84 skrev 2008-03-17 20:54:35 följande:
    *ASG* precis hälften gravid o hälften mens då*L*min yttre var lite mörk o innuti rosa/lila aktigvet att när mensen är på G så är man ju extrem blå/lila o svullen som bara den.jag blir alltid så ömm första dagen att jag inte kan jobba,måste bara sitta kan inte gå långa promenader innan jag måste sitta igen,helt sjukt,blev så efter när jag fick min första går ju som om man skull ha fått något stort mellan benen
  • bumbi 84

så vilken färg har du??

Disan skrev 2008-03-17 20:59:59 följande:
    Så det är yttre alltså..? Hmm, får väl kila iväg då!
  • bumbi 84

mina inre är också mörkare lila bruna. men lite fläckiga

Disan skrev 2008-03-17 21:06:34 följande:
    Okej, så här var det för mig:De yttre läpparna vet jag faktiskt inte, kolla faktiskt häromdagen på de inre, eftersom jag hade hört talas om att ngt kunde ändra färg. Idag är de mycket mörkare!! Nästan mörkbruna!! Undrar vad det betyder?Tappen är ung som igår, lite kortare kanske... vet inte, svårt att säga!
  • bumbi 84

vet inte men det är dom liksom flammiga. : - D =

kaslin skrev 2008-03-17 21:11:27 följande:
    bumbi 84 skrev 2008-03-17 21:09:09 följande:
    förlåt,men hur fan kan dom vara fläckiga?*ASG*har ju glöm hur man gör alla olika gubbar*L*
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?