Inlägg från: Trolltoka |Visa alla inlägg
  • Trolltoka

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Hehe ja.. Egentligen ska jag väl inte klaga. Men denna längtan är så förtärande och vissheten om att om det inte är något nu så blir det att vänta hur länge som helst innan det blir att börja försöka på allvar.

• Trolltoka

Ungefär som här då. Har ätit och druckit som vanligt men har rejäla blodtrycksfall. På inskolningen på jobbet i tisdags trodde dom jag höll på å svimma varje gång jag reste mig upp =S Snurrar hela tiden och svartnar direkt jag reser mig upp. Helläskigt! Har inte kollat tappen ännu, ska duscha om en stund så tänkte kolla den då.

• Trolltoka

Ja det gör jag med :D Kännde efter igår kväll innan jag gick och la mig då var den lång, toppig (ungefär som en kona) hård i mjuk utanpå, stängd.

• Trolltoka

Tjollahoppla! Nu har jag checkat tappen :D Verkar mer och mer lovande detta!Men vågar ännu inte ropa hej och hoppas allt för mycket.
    Få se nu hur man ska beskriva det hela.
    Lågt placerad
    Helt stängd
    Mjuk utanpå
    Hård innuti
    Flytningar (flytningarna brukar upphöra några dagar före mens i vanliga fall och har BIM på tisdag-fredag typ, så kan ju ännu upphöra tyvärr)
    Ömma bröst (fortfarande jippie!)
    Både innre och yttre blygdläpparna är lila/blå/svart på kanterna.

Verkar lovande va? :D

• Trolltoka

Äsch så trist tussen! Hoppas hoppas de går bättre när du fått spola!

Dagens tapprapport: Ingen skillnad sen igår, om möjligt lite högre dock. Nu kan jag nog snart börja hoppas! När vi hade sex igår stötte han i tappen (vilket aldrig skett förut vid den ställningen) och jag kände att nä fan de här funkar inte vart så satans illamående! Vilket var detsamma som när jag väntade dottern! Dottern väckte mig kl 3.30 i morse gjorde välling å va tokillamående å saften smaka pyton så höll på å få upp allt. Positiva känningar? Javisst! Håll tummarna snälla?

• Trolltoka

Disan: Den är fortfarande lång. Mjuk utanpå hård innuti. Känns himla spännande det här. Ibland är den centrerad ibland bakåtlutad. Hoppas din mens håller sig borta och att fröet stannar! *håller tummarna stenhårt*

• Trolltoka

Här fortsätter tappen vara på precis samma sätt som föregående dagar. En fråga bara. Hur långt innan mens öppnar sig tappen? Blir den mjuk dagarna innan mens?

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?