Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

gjorde mej överlycklig

Så här var det, ringde och berättade hur mycke räkningar vi hade och hur mycke han fick i lön och hur mycke jag fick i lön och om att vi gick plus denna månad..
Då sa han att fortsätter det så här att vi faktiskt kan börja spara då slutar han TVEKA helt på att skaffa syskon, då inser han att vi har det så bra ställt och kan leva på enbart en lön så jag kan bli hemmafru (innebär för honom) att jag är hemma, lagar mat, städar och tar hand om barn
(dvs att vi han vill att vi ska skaffa fler)
han har ju tvivlat hela den här månaden typ och vart nog glad men ändå ledsen då mensen kom, men nu verkar han så glad över allt med våra pengar att han tom kan tänka sig att bli pappa igenom 9 månader :-d han bara skrek det rätt ut *s*
lät väääälidgt glad i telefon!
nu sover lilltjejen, och här ska ordnas auktioner på tradera
nu hoppas jag att jag får nå napp på alla mina auktioner också, annars får jag ställa upp på klädbytaredag!
Hej
Måste bara berätta om vad som hänt mej idag, har jag haft ägglossning idag eller vadå? är på dag 7 och idag mitt på dagen fick jag superont på vänstersida, var tvungen och gå dubbelvikt, hade sån ÄLVÄRK!! Sen kände jag att det blev ursäkta fuktigt i trosorna, gick på toa och kollade flytningar, hur genomskinliga, sega och äliga som helst.. Men tappen var hård men väldigt kratrig och stängd.. Kände än en gång ett tag senare efter ännu mera ont hur ont jag hade, gick på toa igen för det kändes som jag kissat på mej, pappret bara gled då jag torka mej, ursäkta så här på fredagskvällen, men iaf.. sen kolla jag flytningarna igen och då var det lite blod i dem... mensen tog slut iförrgår ju... lite rosa/rött inte mycke men som en spotting typ när man kollat tappen, inget som synts i trosorna..
Sen nu när jag kollade slajmet igen så var tappen ÖPPEN, MJUK och HÖG! Va sjutton är detta?