bumbi: NEJ!! Gud vad trist! Det missade jag totalt... Det har hänt så mkt idag.... och jag har verkligen varit stressad, ronja har knappt sovit och när jag suttit här har hon klagat bredvid... Usch...
Nu kommer värsta inlägget, skall förklara läget lite:
Hade äl-känningar söndagen den 9/3 och dagen efter hade tempen stigit från 36,8 till 37,4. BRA ökning, enl mig. Sedan de följande 5 dagarna låg den på 37,2 och 37,3. Kändes också bra. I söndags steg den ytterligare, alltså precis en vecka efter äl, till 37,4

Nu har den legat på 37,4 och 37,5 varannan dag sedan dess..!
I tors kände jag svag mensvärk och lite yrsel, men samtidigt är yrsel ngt jag lever ofta med, är lågtryckare. Tog det som ett gött tecken ändå. Sedan har jag haft väldigt svag mensvärk till och från. Men i måndags, har jag för mig att det var, vaknade jag med enorm mensvärk, trodde faktiskt att mensen skulle komma, men än så länge, nej.
Kan det ha varit så att ägget fastnade på lör/sön eftersom tempen steg ytterligare på söndagen? Kan den svaga mensvärken jag kände innan bara ha varit typ, efterdyningar av äl eller så?
Jag vet, jag analyserar för mkt!!!

Kan inte hjälpa det!! Men vad tror ni? Hjälp mig att leka denna analyseringslek!

Rent hypotetiskt alltså!