Inlägg från: Annaklaran |Visa alla inlägg
  • Annaklaran

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Nu ska jag iväg! Vi ses säkert ikväll allihop! Hoppas alla tappar KNIPER...

• Annaklaran

bumbi 84 skrev 2008-03-19 11:22:41 följande:

jag har provat dom men aldrig fått stegring på dom , å då blir det dyrt
    Rackarns vad synd! Ja det är väl så olika...
  • Annaklaran

Jag tycker att vi förtjänar pluss nu allihopa!!!

Min uppdatering, tappen är ganska hård... ja presis som förr, men jag har lite genomskinliga inte direkt flytningar som kommer till trosan, det är rätt sparsamt, men man känner och ser när man undersöker. Dom är mer ljus ljus vita lotionaktiga fast lite tynnre... Men blir inte klok på vad som ska vara gravsymptom och vad som inte är så bra!

Jag är snorig ock kissnödig!! Hela tiden!!

• Annaklaran
    Annaklaran skrev 2008-03-19 21:04:11 följande:
    Jag tycker att vi förtjänar pluss nu allihopa!!!Min uppdatering, tappen är ganska hård... ja presis som förr, men jag har lite genomskinliga inte direkt flytningar som kommer till trosan, det är rätt sparsamt, men man känner och ser när man undersöker. Dom är mer ljus ljus vita lotionaktiga fast lite tynnre... Men blir inte klok på vad som ska vara gravsymptom och vad som inte är så bra!Jag är snorig ock kissnödig!! Hela tiden!!
    Jag dejtar som tusan här, men känner mig inte ett dugg klokare Jag vill bara vara gravid nu... jag ska nog testa imorgon, vare sig Pär vill eller inte. Ska visserligen till banken ganska tidigt vore jobbigt att komma med rödgråtna ögon
  • Annaklaran

Disan:

Det har det gjort för mig idag också forsat... fast inte hela tiden, jag har den där jag-är-super-kissnödig-kännslan nonstop!! Jädrar vad jag hoppas att jag är på smällen nu! Det lilla livet kommer födas in till världens kärleksfullaste hem!!

Hoppas Disan!!! hoppas hoppas att det är vår tur nu!

• Annaklaran

7-8 minns inte riktigt månaderna går, vi har inte barn sedan tidigare så vi är jätte ivriga!

Jag hade BIM den ca 18/3...

Ni då hur många försök? Hur gick det med ditt första barn, försökte ni länge? Hur märkte du att du var gravid?

• Annaklaran

Gud vad häftigt! Då kan du ju vara nöjd med att din kiropraktor förmodligen vet vad han håller på med! HAHA

Jo jag ska testa imorgon bitti!

Inte för att snoka alls överhuvudet taget men vart bor du i landet?

• Annaklaran

Jag börjar känna mig tjock i huvudet och näsan, som en förkylning på gång igen, det blir ju inget bra nu!

Tror att jag måste gå och lägga mig om en stund, jag känner mig trött...

• Annaklaran

JAG ÄR GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag kan inte förstå det! det var positivt!

• Annaklaran

bumbi 84 skrev 2008-03-20 12:51:09 följande:

Grattis!!!!!!!!!! tapp info tack
    Tack bumbi, jag är jätte spänd! Vårt första barn ci är härligt chokad!

OK TAPPEN!

Den har som sagt varit lite oilka men på senaste tiden har den konstant varit ganska hård och smal lång liksom, och suttit inte för lågt och inte jätte högt, dock lite snett. Jag har inte haft super mycket flytningar, dom som har varit har varit glanstunna (inte alls slemmiga på nått sätt) lite ljus tunn lotion vit ibland. jag har varit kissnödig så jag kan ha blivit tokig! Men det har inte kommit jätte mycket kiss som man önskat när man kännt sig så hopplöst kissis. Det har stretat och stickt lite i livmodern, som en samandragning. Som när man har magknip fast i livmodern i stället, det har kommit och gått. Inte så där konstant som med mensverk. Jag har kännt mig rätt ok också. Innan mens brukar jag få några dagar där jag känner att ingenting duger, obekväm i kläder och ledsen, känner sig ful och tjock och så. Nu har det varit rätt ok. Lite väl snyfftig, men det har jag sett som helt normalt!
  • Annaklaran
    Digitalis skrev 2008-03-20 13:07:44 följande:
    Verkar som mensen är på G här med. Kände precis på tappen igen och den var mjuk på ena sidan och hård på andra och jag kunde utan vidare få in fingertoppen i öppningen, det öppnade upp sig då. Och så fick jag lite blod på fingret. Det jag är orolig för är ifall man kan framkalla missfall genom att pela på sin livmodertapp? En av teknikerna för att sätta igång en förlossning är ju att pela på tappen, reta den liksom.
    Vet du! Jag har pillat och pillat och det höll ändå. Man ska aldrig säga aldrig innan mensen kommit igång heller, och om den är på väg så är nog tappen exrta skör... Fy vad tråkigt om den gör den

• Annaklaran

Tack Tack! för alla tacken!

Jag kanske förstår, men jag tyckte att min kissnödiga känsla var för det tryckte på mens... men se hur det var här då..

• Annaklaran

Men Disan din tapp har ju varit ganska lik min eller?

• Annaklaran

Men Disan min var så där hård och jag tyckte ju också att nej nu kommer mensen... för den var ganska mjuk uppe på och jag trodde att den var lite öppen då! Men den var bara lite mjuk och man känner ju alltid vad öppningen är!

Du hade BIM igår va?
    Så än vet du inte om det är ett litet frö!!
    Som vi sa! Bara till motsatsen är bevisad!

KRAM

• Annaklaran

Åååå hur går det för er???!!!

Någon som plussat? jag håller alla tummar jag har!

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?