Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

bumbi 84 skrev 2008-03-18 08:48:58 följande:
    jag är fläckigt rosa och lila. Hm du är ett mysterium just nu!jag har ju inte tempat nått direkt men min temp är lite högre än normalt och har så varit ett tag. kan det betyda något?? är väl svårt att veta når man inte tempat så mkt.
    LILA är bra! Ska se ut som muttan fått syrebrist

själv är jag grå eller var det igår så jag vet inte jag, död för länge sen eller vadå?
  • TuSSen09
    Annaklaran skrev 2008-03-18 08:52:21 följande:
    Jag menar att om man drömmer att man lyfter med vagn och hela alltohop så kanske det kan räknas till en sån där tokig gravid-dröm, men att mina jobbiga gravtester kanske mer är stress...
    aha du menade så
    jag jag har då aldrig drömt att jag flygit iaf, inte på måååååååååånga år... när jag var liten 3-4 år drömde jag mardrömmar då flög jag... men men.. min man hade dock lite jobbigare och lyfta för han hade så klumpiga skor.. *haha*
  • TuSSen09
    Annaklaran skrev 2008-03-18 08:57:03 följande:
    ha ha ha!!!
    14:e försöket här!
  • TuSSen09
    Annaklaran skrev 2008-03-18 09:02:12 följande:
    Å jag skrattade åt Bebis09:es man!8:e här
    en bra bit på väg du också... vists är det frustrerande?
    jag trodde jag skulle vara gravid inom 10 försök iaf men nu närmar jag mej sakta men säkert 1½ år... har varit eller håller på med fertilitetsutredning, jag stod inte ut men tänkte på hur snabbt det gick att bli med barn 2005. *suck* och fått vänta 11 försök + mer nu!
    bumbi 84 skrev 2008-03-18 09:04:16 följande:
    nu hoppas jag ännu mer.haha det får vi verkligen hoppas att den inte är kan inte mannen ge mun mot mus metoden då?? nej fy mej
    VAd är det för test du testar dig med då? Cb, testlagret nån annan?
  • TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-18 09:08:49 följande:
    testade med CB idag
    Ah ... och fick ett svagt streck? är det blått? lika brett som minusstrecket? Många frågor, du kan inte ta bild såg igår ett jättesvagt + och en annan tjej plussade ännu starkare idag!
  • TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-18 09:22:09 följande:
    ja det är blått och lika brett som det andra men så svagt. måste vara bra ljus för att det ska synas. är ju på Bim +5 idag.skulle inte synas på kort!!!! så svagt är det. säkert spök streck
    kolla i "en femte kanske" :s galleri på hennes test!
  • TuSSen09

Här nog mensen på intågande...

Kollade tappen igen..

långt bak, når den knappt, känns fuktig
    känns stängd men ändå öppen fortfarande
    lite mjukare

och sen en gul/brun klump med lite blod i
    Absolut mens på gång

JAG GER UPP!

• TuSSen09

så låg tapp, alltså att man inte når den, lite blöt innan bim är inte bra

• TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-18 09:44:02 följande:
    kanske är en nidis!? men kan ju vara slemproppen också
    min andra tempdipp på 2 dagar så nej det är nog mensen... tror faktiskt inte jag älar eller jag får typ älstegring men att ägget inte släpper...
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?