Inlägg från: Trolltoka |Visa alla inlägg
  • Trolltoka

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

hade bim igår fram till torsdag. är lite osäker eftersom jag slutade med piller för ca 1 månad sen. Varför inte handla test tidigare? Jodu. De finns en väldigt bra förklaring på det :D Bor 1 mil ifrån närmaste affär, och det är statoil. Har inget körkort och ingen bussförbindelse :D Och när karln kommer hem från jobbet är Apoteket redan stängt :( Och sen har jag inte riktigt vågat prata med honom än heller. Så kan ju inte gärna skicka honom å köpa test :p

• Trolltoka

yess - Haha ja på vischan är de ju lugnt sagt! Jodå trivs som bara den! Fast hade trivts bättre med körkort å bil å bättre kommunaltrafik :p

• Trolltoka

Hihi jaa.. Det skulle nog vara behövligt :D Så jäkla arg på mig själv för att ja tog ut sista hundringen från kontot annars hade jag beställt. Iof har ju int BIM förens imorrn egentligen så egentligen e de ju int så bråttom. Men skulle va kul å veta:d

• Trolltoka

NEJ NEJ NEJ! *gråta* *STORKRAMA Disan* Urs urs urs så ledsamt! Är så ledsen för din skull :'-(

BIM+1 om jag nu räknat allt rätt. Allt är precis som de va igår. Fast lite mer illamående. Molvärk och stickningar. Brösten har dock slutat ömma så brutalt. (Gjorde dom förra gången med, ömma 1 vecka å sen gick över några veckor). Om man spar morgonurinet hur förvarar man de då? I kylskåpet? Har sånna där provbägare med förslutning.

• Trolltoka

Vilken bra inställning du har! Väldigt sunt tänkande tycker jag.

Funderade på en grej. Såg nu att det jag ställt in i kylskåpet nu har blivit jättegrumligt vilket det inte var när jag ställde in det. Är det förstört nu så att det inte går att testa med?

• Trolltoka

Posten har inte kommit ännu. Visst var det 15sek man skulle hålla ner den? Efter hur lång tid är det man ska läsa av den? Har inte så stora förhoppningar på pluss då jag plussade bim+8 förra gången så. Iof gjorde bara 1 test då. Så kan ju hända att jag kan plussa tidigare å. Äsch de visar sig. Känns iaf inte som om mensen ska komma *fniss*

• Trolltoka

Bara att invänta mensen nu då *gråta* Testet var så negativt det bara kunde bli. Iof kanske är för tidigt också eftersom jag plussade så sent förra gången. Trodde verkligen att det var nånting nu. Enligt tappen finns det inte ens en begynnelse till mens! Aja. Är väl bara å bita ihop och invänta hösten nu då.

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?