Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

bumbi 84 skrev 2008-03-18 09:47:02 följande:
    det lät inte bra. men det måste dom väl kunna kolla??
    jo ska ta upp det, det kostar pengar men det är fan värt det att kolla upp med vul ett par dagar typ dag 12-13 då jag får stegring och sen åka in igen och kolla dag 16-17 om ägget har släppt ska säga det och hoppas jag får komma dit och kolla!
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-03-18 09:55:53 följande:
    Men grattis bumbi!!!!! Ett streck är ju ett streck!!! Eller känns det för läskigt om vi grattar? Jag tror att du är gravid, men har räknat fel på äl...! Nu vill vi veta, allt om din fläckiga färg och din tapp!! bebis09: låter inget bra... Men å andra sidan, kan det inte vara så att du pillat för mkt? Eller bero på syrebristen? Här inne får man skratta högt!! hahahah!!Hoppas att jag inte missat ngt... Hade hänt så mkt och jag har en galen bebis i knäet... Inte lätt!
    nej dessvärre är det mensen, fick liksinnade spottings på dag 25 i januari då jag hade äl dag 14 så tiden stämmer ju sen att den var en liten blodprick i också näe.. suck!Q
  • TuSSen09

jag hade lite hopp men det tog snöstormen med sig.. allt är borta nu
    nästa försök skiter vi i och nästa på det... ingen ide ju att pricka ältester och skit händer ju ändå ingenting!

• TuSSen09

det har jag redan gjort så det är nå fel
    verkar va nå allvarligt fel på mej känner mej hopplös, maktlös och LESS!

• TuSSen09

vi ger oss för en månad nu tror jag, har inte många ältest hemma så jag testar väl upp dom, struntar i att köpa stickor till monitorn... vi ger oss inte just för att inte få barn i december utan för att jag helt enkelt inte orkar.

Gör vi inge försök heller så vet jag ju att jag om jag får symptom att jag är skenis, vet jag att jag inte ältestat ja då vet jag ju att mensen kommer

• TuSSen09

jag är nog inte så spännande längre
    ska ta och sova bort denna dag nu

dottern min är trött och vi båda måste nog sova middag
    satt och grät till våra bästa år

• TuSSen09

nej inte jag heller och jag grät som sjutton när jennifer låg där och hade värk på värk!

• TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-18 11:23:59 följande:
    varenda program man tittar på är det nån gravid. kan dom inte göra en såpa av mitt liv så jag får bli gravid!!!!!
    men du är det!! jag slår vad om att du är gravid bara att det tar tid att synas på testerna! Men jag håller med dig, eller ett piller... nej dags och dejta tappen igen!
  • TuSSen09

för mej gör det ont i tappen så nog är nog mensen på gång
    uch.. men men om ca 14-17 dagar så sitter jag väl här och analyserar tappen för ÄL!
    nån som är med mig då?

• TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-18 12:12:03 följande:
    jag är med hur det än går för mig. för har skit skoj här inne med er!
    BRA!! Men av dig ska vi få hura hur tappen är när du plussat bra att ha nån som är gravid i tråden...

jag ska sluta dejta min tapp för idag se hur hon är ikväll innan vi lägger oss... men men.. väntar mej mensen nu!
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?