Inlägg från: Disan
|
-
-
yess. Har inga bra tips på creme... Sorry! Funderar på att testa ikväll igen, annars i morgon bitti..!
-
hahaha, digitalis, tyckte att det såg ut som lupiner på din presbild, så jag blev tvungen att kika in hos dig. Men se där! Det var ju "rätt" blomma!!
Vilket liv man har va!!??
-
Digitalis: Åh, en till tomte!!!
Vi blev ju med radhus förra våren, så vi har en liten täppa! Har redan börjat så frön som skall ut senare i år... Krasse, luktärter och andra lätta saker som är bra att börja med! ...och allt har redan kommit upp!! Det växer som tusan härhemma!!
OT, sorry! -
Pratade med cb nu och de tror att det är fel på testet, hon tyckte inte att jag skulle lita på resultatet. Men samtidigt poängterade hon att jag mkt väl kunde vara gravid, bara det att eftersom resultatet försvann så snabbt, det skall det inte göra. Jag får två nya tester med posten och så skall jag skicka in det gamla. Prickarna är helt normala och man skall inte bry sig om dem.
-
bumbi: Ja, ring dem!! Det är ju trevligt att man får nya test gratis!!
Värt mkt på svarta marknaden
Hon tyckte att jag skulle ta ett nytt test redan idag om jag ville "offra" det jag hade hemma. Men att kissa i en kopp och se till att stickan verkligen är i urinet 5 sek, varken mer eller mindre. SÅ jag tänker nog göra det. Sparar mig från toan nu!! -
Jag kunde inte hålla mig, testade igen i en kopp, hade iofs bara gått ngn timme sedan sist, inte alls fyra, men det blev neg. Får köpa ett nytt och kolla imorgon!!
-
bebis09: Va? Fick du ingen spolning?? Varför??
-
bebis09: Fy vad taskigt!!! Nu lider jag verkligen med dig!!
-
Men STORT GRATTIS Annaklaran!!!!
Nu måste jag ju komma efter... Men det k'änns som att mensen skall komma. Det trycker på liksom, så där foglossnings/första mensdagen-aktigt. Ngn som förstår vad jag menar?