Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

bumbi 84 skrev 2008-03-18 12:17:15 följande:
    hoppas på det då, att jag får sitta som fröken då! hahhahahamen ska din mens ändå komma så kan den ju lika gärna komma nu så ni kommer igång fortare igen! kram
    jag det hoppas jag också på, lite sex ikväll så kommer kanske fanskapet imorgon... har jag fått spottings brukar lite sex sätta igång det hela...

men men återstår och se, hon jävlas nog ska du se till annandag påsk kommer då eller så i mitten av nästa vecka!
  • TuSSen09
    kaslin skrev 2008-03-18 12:23:25 följande:
    skulle ju ta fika med tappen,men det går ju inte just nu,så jag tar det i kvällhur ska den egentligen vara vid eventuell graviditet,är inte det olika för alla?nu är jag ju bara på äl+4 så den ligger högt upp fortfarande,stäng hård bakot o lite mjukare vid framsidan.får väl ta en snbb visit i kväll o se hur läget är*L*
    alltså jag börjar tro mer och mer på det jag själv brukar säga till alla... att tappen lever sitt egna liv.. är man omföderska kan tappen kännas öppen även fast man är gravid!
  • TuSSen09

du ser

min tapp känns öppen men ändå stängd
    väldigt blöt, verken mjuk eller hård och ÖM!

• TuSSen09

visst är det
    jag fortsätter titta på Gode og Onde dagar (vbå på norska)

• TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-18 13:42:17 följande:
    oki. hur långt har dom kommit där! obs vill inte veta längre än det svenska
    4-5 avsnitt före svergie!
  • TuSSen09

disan
    får hoppas på dig istället som sagt

• TuSSen09
    Alyzzah skrev 2008-03-18 17:26:12 följande:
    högt upp...ibland så jag knappt når den.Böjd som en banan med hålet framåt. Inte speciellt hård.Ganska lagom mjuk. Nedre delen av hålet är lite mjukare...som läpparna
    precis som min typ

inga mer spottings här inte
  • TuSSen09

haft mycke molvärk jag också ren mensvärk
    men bara massa flytningarna, tappen hård+mjuk
    stängd och låg... nådde den knappt, kändes som att nått var i vägen också!

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?