Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Annaklaran skrev 2008-03-19 11:06:03 följande:
    Vad tror ni om det där med BIM datumet? Jag fick mens senast 20 februari det är fyra veckor sedan, men ÄL var 3 dagar tidig... hur räknar man då igentligen??
    du måste ju ha passerat bim om du har 28 dagars cykel!
    annars räknar du ju 20 februari som dag 1
  • TuSSen09

Testat

så nu kan mensen komma!

• TuSSen09

hur mycke jag än vill tro på det så tror jag inte på det
    jag vet inte snart vad vi ska ta oss till.. fertilitetsläkaren pratade ju tom om IVF! ska man behöva gå så långt?

• TuSSen09

det är ju en hjälp så det är ändå välkommet
    men men, det är lååång kö så vi får väl se ååh vill ha mens så vi kan börja om från början!

• TuSSen09

Nick:.............. BIM:.................. ÄL:....................... TAPPEN:
    Bebis09           22 mars                9 mars                 MJUK & ÖPPEN & HÖG (bim-3)

Nick:.............. BIM:.................. ÄL:................... ... TAPPEN:
    Bumbi84         13mars                1mars?                   HALVMJUK & STÄNGD & HÖG

Nick:.............. BIM:.................. ÄL:....................... TAPPEN:
    Digitalis           22/3                     5/3?                      MJUK & BAKÅT, LÅG, STÄNGD

Nick:...............BIM:................... ÄL:...................... TAPPEN:
    Annaklaran      18/3                    3-4/3?                    HÅRD, BAKÅTLUTAD & STÄNGD

Nick:.............. BIM:................... ÄL:...................... TAPPEN:
    Disan              23/3                    ca 9/3             HÅRD & LÄNGRE, CENTRERAD & STÄNGD

• TuSSen09

Hum

lyssna på det här då

Hög tapp, alltså långt där inne... öppningen neråt eller vad man ska säga... står jag på huk känns öppningen neråt rumpan... ÖPPEN och jättemjuk!! Sen massa genomskinliga vattninga och lite trådiga flytningar, precis som vid ÄL!

• TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-19 14:21:24 följande:
    skumt men är du säker på att det inte är äl igen då?
    kan väl inte ha äl 4 gånger på en cykel? nä har ju testat med ältest och inte fått utslag fick ju det den 7-8 och ev den 10.e mars
  • TuSSen09

bumbi & kaslin
    får väl hoppas att jag tror fel om att mensen kommer komma

hade lotionsaktiga imorse och så nu genomskinliga vattninga och trådiga.. så nå skumt är det men vill minnas att jag hade så här förra cykel också så jag börjar tro mer och mer på att jag då hade ett MF!

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-03-19 15:34:38 följande:
    Skumt bebis09!! Jag har också ganska vattniga flytningar, men inte trådiga som vid äl. Vet dock inte hur det brukar vara så här dags i cykeln. Tror att jag brukar ha mer som lotionaktiga innan mens... Men är inte säker.kaslin: Jag förstår ingenting heller!! Satt just och tänkte på att jag inte hade ngn mensvärk längre.. Så vips, kom den tillbaka!! Men om jag inte får plus imorgon tappar jag nog hoppet... Är säkert bara min kropp som retas lite, bara för att vi vill så gärna!! Känns helt stört, är fylld med kärlek till det lilla fröet som ligger i tjejmagen!! ...och då vet jag inte ens om det verkligen ligger ett frö där... Känner ngn annan så? Jag menar, kom på mig själv igår med att ha handen på magen och mysa... Ehhh, okej om man vet att det finns ngn därinne, men... :-/
    jag har trådiga oj va trådigt.... precis som vid Äl aja, hoppa på gubben ikväll igen Mohahaaa! men dag 25 så sen äl, näe?

vad jag har i denna tid på cykeln vill ni nog inte ens veta
    tappen känns kort, stängd och mjuk!
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?