• Bruden1

Ni i vecka (runt) 30 - hur mår ni??

Ja, hur mår ni i vecka 30?? (vecka 29-31).

Skriv veckan ni är i (om vecka 29, 31) och berätta lite! Glad
    Allt möjligt som är kul och intressant att veta!! Skrattande
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma till charmtrollet Evelina född 051013 - som blir storasyrra i MAJ ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Ni i vecka (runt) 30 - hur mår ni??
  • Bruden1

Intressant att höra hur ni mår!

(¯`°?.¸ ♥ Mamma till charmtrollet Evelina född 051013 - som blir storasyrra i MAJ ♥ ¸.?°´¯)
  • Bruden1

Kanske ska berätta hur jag själv mår Räcka ut tungan

Jag är i vecka 30 och mår kanon! Så här bra mådde jag inte med ettan. Då hade jag ryggvärk men gick upp mer i vikt då så kanske pga det...
    Orkar inte riktigt lika mycket som annars men det är väl normalt!
    Annars mår jag bra förutom kramp i benen på nätterna, vaknar ofta o sover väl sisådär.

Har gått upp 8,5 kg så det är OK! Förra ggn gick jag upp 22 kg totalt o det vill jag inte vara med om en gång till, har satt gränsen vid +15 kg denna ggn, hoppas jag klarar det!! men det ser ju lovande ut iaf

BF är 26 maj och jag längtar sååååå!!!!

Bebis snurrar runt massor o slår mest volter just nu känns det som, precis som ni andra bestkriver. Blandat med sparkar, det är så mysigt!!

• Bruden1
    Umm Israa skrev 2008-03-15 14:15:18 följande:
    Är i v 31 och har rejäla kramper i benen/vaderna på natten! Igår natt tappade jag totalt kontrollen över benet och kunde inte ens sträcka ut det för att få bort krampen..Mannen blev tvingen att dra ut benet åt mig, gjorde ont som fan och bgara skrek rakt ut...Fler som får såna kramper?! Annars mår jag bra och kan titta på magen som rör sig hur länge som helst =)!
    Ja, jag har med sånna hemska kramper!!! i stort sätt varje natt!
    Grape tonic, den läsken hjälper!
  • Bruden1

Puffar upp min tråd lite!

Svar på tråden Ni i vecka (runt) 30 - hur mår ni??