Piercing i överläppen (mouche)- har du det?? Kika in....:)
Sjukt sugen på en!
Gjorde det ont?
Vad kostade det?
Har du en bild jag kan se?
Sjukt sugen på en!
Gjorde det ont?
Vad kostade det?
Har du en bild jag kan se?
har en på sidan av underläppen..
ja det e klart att det känns man sticker ju igenom huden.
kostade 450 med smycke inklusive ett byte till kortare stav och rengöring. tror nog den finns med i mitt galleri på någon bild
personligen tycker jag det e apfuflt med mouche i överläppen.. ser fjortis och lite whitetrash ut.. men om du vill ha en så ska du absolut göra det!!
Japp, har en, kostade typ 500 har jag för mig, tror det är 10 år sen jag gjorde min
Tyckte inte smärtan var så farlig, går ju över snabbt!
Jag trivs jätte bra för den sitter där än.
Finns bild i galleri under "la familia" (detta är jag) den bilden man ser bäst på.
tycker bara det ser white trash ut, så jag satt min i mitten på överläppen, mycket snyggare..
Kändes ju endel när nålen gick igenom men det går över snabbt..
Jag har en mouche.. Det gjorde inte speciellt ont och kostade 500 kr.
Tog den 3 veckor efter att jag tagit i underläppen vilket gjorde sjukt ont.
Enda är väl att min mouche inte vill läka..=(
Hehe... de kanske är fjortis, men tycker de e supersnyggt!
Din va skitcool med ju!!!
Wow, vad fint det var!!!
Får man välja själv vart den ska sitta eller typ tipsar dom om bästa stället för just mig??
Hade en men har tagit ur den, det ville aldrig läka riktigt!
Men jag ångrar ju att jag gjorde den överhuvudtaget eftersom hålet efter den aldrig läkte ihop.. (2år sen jag tog ur den nu!)
Skithäftig!!
Hoppas att den läker snart!!
Usch då... riktig otur då!
En tjejkompis tog ut sin för flera år sen och hon har fortfarande kvar hålet som inte vill läka, det syns bara när man kollar nära..
Har haft en men tagit bort den. Tycker jag blivit för gammal. Hålet syns 3 år efter att jag tagit bort den. Jättefult.
Har även jag en sån!
Betalade ingenting för den, kännde hon som gjorde den ganska väl. Mkt dumt av mig att låta henne göra den eftersom jag vet hur slarvig hon är! Har fortfarande problem med infektioner emellanåt fast det är ca 5 år sedan.
Har ingen bild.
Oj, det verkar som om det syns länge enligt många..
Jag hade en men tog bort den efter några år på inrådan av min tandläkare då det skavde på tanden innanför.
Aj aj, lät inget vidare det dära...
jag gjorde min för ca 6mån sen,betalade 450kr. Gjorde inte så ont faktiskt,stack till men det värsta va nog läkningen,läppen blev svullen o kunde inte äta ordentligt men efter 3v gick svullnaden ner. tvättade noga o hade på mkt koksaltlösning o käkade massa zink tabletter som påskyndar läkningen.
Vad skönt att svullanden försvann till slut. Man har nog olika läkekött helt enkelt... Jag har piercing i naveln och den läkte typ med en gång kändes det som... Hoppas detta kommer göra likadant!
jag hade en såkallad medusa förut altså mitten av överläppen, den tog jag ut för typ 5 år sedan och jag har fortfarande ett hål där som syns tydligt..