• små fötter

Pojkband!

Satte på mtv nyss och dom spelade Backstreet Boys - härlig nostalgi! Skrattande 
    Har du någonsin gillat ett pojkband? Cool

Två i min mage (v28), tre i himlen
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Pojkband!
  • Taggtroden

Jajjamän! Backstreet Boys var favoriterna (AJ framför allt)! Gillade också Boyzone. Men sen kom Westlife och Take 5 och Hanson några år senare och då var jag för gammal... (eller jag bröjade högstadiet men då försvann tjusningen för pojkband även om jag fortsatte att lyssna på BSB ända till gymnaiset).

• Vardagspoesi

Backstreet Boys in my heart  

Tillsammans är vi starkare än Bamse, klokare än Skalman & coolare än Batman
  • Linda1976

Take That, East 15, FIVE, Boyzone, BSB....

Men ALDRIG NKOTB faktiskt. För i högstadiet var jag hårdrockare

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Alvi
    Linda1976 skrev 2008-03-14 12:19:55 följande:
    Take That, East 15, FIVE, Boyzone, BSB....Men ALDRIG NKOTB faktiskt. För i högstadiet var jag hårdrockare
    Haha, jag var faktiskt Guns n´Roses:are när NKOTB var som störst, så jag "missade" också dem...!
    BillaLilla och LäskeLäske - mina gullenuttiga hjärtefjun!
  • Ireth of Dorthonion

Backstreet Boys och Boyzone gillade jag när jag var yngre.

• moltaz

NKOTB, jag var på två konserter och stod på första parkett, jag har kvar en nalle som jag fick av John under konserten, det var en STOR grej!

• Emma83
    moltaz skrev 2008-03-14 13:11:37 följande:
    NKOTB, jag var på två konserter och stod på första parkett, jag har kvar en nalle som jag fick av John under konserten, det var en STOR grej!
    wow är lite avis
  • Lindha79

oj... NKOTB, Backstreet boys. Boyzone, Westlife, Take That

• natta84

Jag var ett tokigt hansonfan för typ 10 år sen.

• Fiddle

Backstreet boys och Five! Jag kan fortfarande tycka att de är bra faktiskt =)

• Hadjelina

Take That! always and always

Har även gillat NKOTB, BSB och Boyzone en tid, och East 17. Men av de har jag nog bara haft ett album av varje. Av Take That har jag alla!

Du är din egen lyckas smed
  • Lisapunktse

Backstreet boys. OMG, bästa vännen och jag ska se dom den 14:e. ahh=)

• Johanninen

Hahaha, gillade... Här GILLAS det pojkband, eller ja, BSB iaf! Ska på konserten den 14:e! Gillade nästan alla pojkband när jag var yngre dock, och five-skivan kan fortfarande hitta sin väg in i cd-spelaren när det är städdax!

Svar på tråden Pojkband!