• miliasmamma

Blanda vitt och rostfritt???

Jag har precis köpt bostadsrätt och det finns ingen diskmaskin. Har kollat lite på rostfritt, men allt i köket är nu vitt. Allt är årsmodell äldre och kommer att bytas ut eftersom, vilket kan ta ett par år innan allt är utbytt. Diskmaskin kommer att stå nästan precis bredvid den vita kylen, kommer det se helt galet ut med en rostfri då?

Det är någon av dessa två jag tror jag att kommer köpa

www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/ViewProductMaximage-Popup;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000c8IENADp

eller

www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/ViewProductMaximage-Popup;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000c8IENADp

Ganska okända märken för min del så vet inte riktigt om det är något att ha, men är det stuket jag är ute efter iaf.

• Svar på tråden Blanda vitt och rostfritt???
  • Lina med Liten

Ska du ändå byta allt annat inom nga år så känns det väl mer "rätt" att köra rostfritt. För när ska du annars börja samla rostfritt??
    Eller ska du helt enkelt spara (låna) ihop pengarna o köpa allt på en gång??

**Älskade lilla Thea**
  • Pikku Enkeli

Vi hade rostfri fläktkåpa och allt annat i vitt i vår lägenhet, såg inte alls tokigt ut.

It's no sign of mental health to be well adjusted to a sick society...
  • miliasmamma

Jag är inte så sugen på att ta lån för vitvarorna, om det inte går sönder så att jag måste göra det alltså. Eftersom det inte finns någon diskmaskin alls nu så känns det som prio ett att lägga pengar på. Hmm, är svårt, jag kanske inte alls är sugen på att ha bara rostfritt om ett par år heller, så det kanske är bättre (och billigare) att köpa en vit. Tål att tänkas på iaf :) är ett par månader kvar innan jag får flytta. *längtar*

Lär ju hinna planera en hel del tills dess iaf.. hehe..

• Helena S

Vet inte helt var man får tag på det, men det skall finnas typ klistergrejs (som en wallies/tapet) som man kan sätta på sina vita vitvaror som gör att dom ser rostfria ut... kanske vore något till kylskåpet så länge!?

• miliasmamma

Det ska jag kolla upp, tack för tipset :)

Svar på tråden Blanda vitt och rostfritt???