• suomigirl

Unga mammor i Göteborg...

Var finns ni?????

♥Aleksi♥ 050412 ------- ♥Elina♥ 071011
  • Svar på tråden Unga mammor i Göteborg...
  • saragbg

hej här är en till ung mamma el vet inte ifall ja e så ung längre, e 24 år å har en son på 1,5 år.
    ja bor i torslanda

• elinelversson

är 19 år och bor mitt i göteborg!! Skrattande

• suomigirl

åååh va kul  med mer folk :)

elinelverson. hur gmaal e ditt barn?/dina barn

Är det  någon som träffar andra unga mammor i grupper? det gör inte jag

• elinelversson

min lilla är snart 4 månader! :)

jag har försökt att hitta den där unga mamma gruppen som det stod om i gp för ett par veckor sedan, men jag hittar den inte :/

• saragbg

elinelversson

va va d för mammagrupp det måste ja ha missat.
    ja var med i en ung mammagrupp förut men eftersom dom flesta barn börjat dagis så har d inte blivit så många träffar.

• dixx

jag e 19år å bor ca2mil utanför gbg har en son på 8veckor

• suomigirl
    elinelversson skrev 2008-03-17 23:57:40 följande:
    min lilla är snart 4 månader! :)jag har försökt att hitta den där unga mamma gruppen som det stod om i gp för ett par veckor sedan, men jag hittar den inte :/
    jag har oxå missat... :( o så har jag inga kompisar som orkar hitta på nått på dagarna, eller så jobbar dom eller soooover för dom festar hela nätterna

jag skulle vilja träffa andra o hitta på saker, men jag e inte sån som gillar JÄTTE stora grupper heller... :S hmm
  • elinelversson

nä, jag har inte heller några direkta kompisar som jag träffar på dagarna. många av dom jobbar heltid, så vi syns sällan.

du har inte lust att ta en fika någon dag?

suomigirl skrev 2008-03-18 14:38:21 följande:
    jag har oxå missat... :( o så har jag inga kompisar som orkar hitta på nått på dagarna, eller så jobbar dom eller soooover för dom festar hela nätterna jag skulle vilja träffa andra o hitta på saker, men jag e inte sån som gillar JÄTTE stora grupper heller... :S hmm
  • elinelversson

kul!! :) kanske nästa vecka?

suomigirl skrev 2008-03-18 23:38:42 följande:
    jaaaa :) gärna!!!!
Svar på tråden Unga mammor i Göteborg...