Inlägg från: Sandra och Frippe |Visa alla inlägg
  • Sandra och Frippe

Jobbar på Neo

hade min dotter på neo ett par dygn för hon mådde inte bra och behövde bra personal och extra övervakning. (född i v 40)

Kan bara säga att jag är skitnöjd med alla och allt som hände de dagarna med undantag för en barnskötare som var en av de som tog emot oss då vi blev flyttade mitt i natten. Vi visste inte var det var som hände utan helt plötsligt skulle vi dit. Den andra som tog emot oss var jätte proffsig(barnskötaren hade säkert 4 hubbabubba i munnen och torkade av sig snor på handen när hon skulle sätta sond) henne slängde jag ut och fick förklara för henne då hon började käfta om att det var torr luft att här kommer jag till er mitt i natten och ingen säger något,den som ska föra ner en slang i min nyfödda sjuka dotter står o torkar snor innan hon ska föra ner slangen i hennes strupe,det känns inge bra alls. JÄTTEJOBBIGT att hon ens ville diskutera det just då.

Så ja...tror jag ville säga med detta att om det kommer oroliga föräldrar som av nån anledning inte vill ha din hjälp...ta det med ro och låt det vara så. En chockad nykläckt orolig förälder orkar/vill inte behöva förklara mer än så.

• Sandra och Frippe

hade dessutom snittats akut ett dygn tidigare och väl jävligt mör och slut=O)
    Sandra och Frippe skrev 2008-03-15 22:51:59 följande:

hade min dotter på neo ett par dygn för hon mådde inte bra och behövde bra personal och extra övervakning. (född i v 40)Kan bara säga att jag är skitnöjd med alla och allt som hände de dagarna med undantag för en barnskötare som var en av de som tog emot oss då vi blev flyttade mitt i natten. Vi visste inte var det var som hände utan helt plötsligt skulle vi dit. Den andra som tog emot oss var jätte proffsig(barnskötaren hade säkert 4 hubbabubba i munnen och torkade av sig snor på handen när hon skulle sätta sond) henne slängde jag ut och fick förklara för henne då hon började käfta om att det var torr luft att här kommer jag till er mitt i natten och ingen säger något,den som ska föra ner en slang i min nyfödda sjuka dotter står o torkar snor innan hon ska föra ner slangen i hennes strupe,det känns inge bra alls. JÄTTEJOBBIGT att hon ens ville diskutera det just då.Så ja...tror jag ville säga med detta att om det kommer oroliga föräldrar som av nån anledning inte vill ha din hjälp...ta det med ro och låt det vara så. En chockad nykläckt orolig förälder orkar/vill inte behöva förklara mer än så.
Svar på tråden Jobbar på Neo