• Anonym

'Fick ni större bröst efter graviditeten?

Hej!
    Jag funderar på hur vanligt det är att vi tjejer får större bröst efter en graviditet. Jag har själv små bröst och hoppas på att dom ska bli större efteråt. Vad säger ni tjejer därute som redan genomgått en eller flera graviditeter?

• Svar på tråden 'Fick ni större bröst efter graviditeten?
  • Anonym (mamma)

Näpp, tråkigt nog känns det som dom är mindre.. Blää

• Smilie

Nä det blev jätte små efter graviditet och amning ..

• juniie

japp samma här =S

Anonym (mamma) skrev 2008-03-16 06:49:38 följande:

Näpp, tråkigt nog känns det som dom är mindre.. Blää
  • FruGustavsson

jag hade små innan, fick jättebomber när jag var gravid och när jag ammade,, de brösten är dock ett minne blott.. tyvärr.

• Anonym

jag hade små bröst innan, fick ganska stora under graviditet och amning och efter så försvann dom inte så mycket utan jag har fortfarande större än jag hade innan .
    fast mycket mycket finare bröst nu än innan är super nöjd med mina mamma bröst
    graviditet/amning gör att man får väldigt kvinnlig kropp,
    dom jag känner dom haft stora bröst innan har ofta fått platta stora hängbröst. dom som haft mitt emellan har ofta haft typ som dom hade innan bara "lite hängigare" och dom som haft små innan ser oftast precis likadana ut eller fått lite större

• Anonym (c)

Hade ganska små innan och fick värsta bomberna under graviditet och ammning och nu ser de likadana ut som innan. Är bara glad att det är samma form som innan också och att de inte blev hängiga

• misslobaloba

mina blev mindre och lite slappare, men det var det värt. De är kvinnliga nu

• principisessan

än så länge ja, sluta amma för 1,5 månad sen

• Ahdela

Jag hade C-kupa innan, nu har jag DD.
    De försvann inte trots ammande..men det är visst ett släktdrag i våran familj, vi får större bröst för varje barn..

• MARIA99

Ja mina har blivit större för varje barn.. startade på 75 C för 3 barn sen & har nu 75 DD. Har ammat ca 2 1/2 år sammanlagt

• Skogsflikkan

Större bröst efter graviditeten? Hmmm har små bröst (A-kupa), och under graviditeten så växte det till C-kupa, jag vart jättenöjd. Fick barnet, ammade, men så fort jag slutade amma så gick de tillbaka till A-kupa, fast med mer häng än innan man fick barn. Ska tilläggas att detta gällde 3:e barnet, de andra 2 jag fått har brösten vuxit först efter att jag börjat amma, inte under grav.

• Anonym (Meet)

Hade B innan mina första 2 graviditeter, sedan typ A... Nu gravid med nummer 3 och det är världens bomber, som antagligen kommer att bli -A sedan, dock något som jag trivs bättre med än att vara så här framtung=).

• Liten måne

jag hade hyffsat små innan, dom blev minst två strl större av graviditet och amning och när det var över ja då var brösten det oxå så nu är dom pyttesmå..

• Anonym ((mamma))

Fick enorma bomber under graviditeten och amningen, men nu åtta månader efter att sonen föddes ser brösten ut precis som innan. Hade/har liten B-kupa...Använde D-kupa när jag var gravid.

• Anonym

Mina är mindre nu än innan...

Svar på tråden 'Fick ni större bröst efter graviditeten?