Inlägg från: Silverkatten06 |Visa alla inlägg
  • Silverkatten06

Hur gör ni direkt efter duschen?

När ni duschat, hur gör ni när ni är klara? Alltså direkt efter att ni stängt av vattnet?

- Torkar av det värsta/allt inne i duschen innan ni kliver ut på golvet/badrumsmattan?

- Kliver rätt ut på golvet/badrumsmattan utan att torka er alls innan och lämnar sedan blöta pölar efter er?

Jag gör det själv det första och min sambo det senare alternativet och det retar gallfeber på mig varje dag... I-landsproblem, javisst, men jag hatar verkligen att komma in i badrummet och kliva i en våt pöl

• Svar på tråden Hur gör ni direkt efter duschen?
  • Silverkatten06
    Suri skrev 2008-03-16 15:25:02 följande:
    Köp en badrummsmatta och lägg utanför duschen som han kan kliva på. Då blir inte golvet blött och du behöver inte bli galen.
    Det ligger en badrumsmatta precis utanför duschen, denna blir ju dyngsur när han kliver direkt ut på den och det är den mattan jag sedan kliver på när jag går in nästa gång eftersom den även ligger precis framför handfatet...
  • Silverkatten06

Skönt att höra att jag inte är ensam om att ogilla blöta pölar även om det verkar vara många som gillar pölar också

Är lite förvånad över att så många torkar golvet med en handduk, faktiskt... Men jag får väl lov att utgå ifrån att det är en speciell golv-handduk, annars tycker jag nog att det är lite äckligt om jag ska vara ärlig...

Svar på tråden Hur gör ni direkt efter duschen?