• MajaW

Hängselklänning efterlyses!

Jag satt på ett fik häromdagen och såg en tjej som hade en hängselklänning på sig som jag blev tokkär i. Jag var naturligvis alldeles för blyg för att fråga var hon hade köpt den och nu har jag letat på nätet efter den utan större lycka. Jag vet att det kanske kan tyckas omöjligt att hitta den men jag har sett konstigare saker än detta få sin lösning här på fl så jag försöker i alla fall.

Klänningen var mönstrad i vitt/orange/brunt (möjligen också grönt eller någon annan färg) och nådde ned till låren ungefär, den kan kanske räknas som tunika också, är inte så bra på sådant. Hängselbanden knäpptes strax ovanför brösten och jag tror även den hade två fickor framtill.

Om någon kunde hjälpa mig skulle jag blir så, så jätteglad. Det kan förstås vara så att hon ärvt klänningen efter sin mamma eller sytt den själv - men vi ger det ett försök i alla fall

Tack!

• Svar på tråden Hängselklänning efterlyses!
  • Ellekan

Har för mig att jag sett något liknande i HMkatalogen men det kan också vara helt fel...

• Emelisch

Hittade en hängsel klänning i jeans tyg på tradera :) Jag ville bjuda på den men den var inte i min storlek :(

• veronicaq

som beskriving bara helt allmänt så låter det väldigt mkt som indiska.. men jag ska inte leka klädgud nu

23/7 kom min lilla Tiger!!
  • MajaW

Hmm..indiska kanske är en idé. Hm katalogen också, jag har bara sökt på nätet efter hängselklänning och inte fått napp på just den jag är ute efter.
    Tack för era förslag

• vänat

I ellos kattalogen hat jag sett hängesleklänning så gå ut på netet och leta på elleos.

• Niillis

gina tricot har jag hittat mina har en i svart o en i grå...... inget ja använder så mycket tycker de e korta :S men finns väl olika

• MajaW

Jag letar vidare, har fortfarande inte hittat den. Såå frustrerande, tack för all hjälp dock! Vi får se om det dyker upp fler tips.

Svar på tråden Hängselklänning efterlyses!