• Anonym

Hur får man in den längre in i munnen?

Heeeeej!
    Jag har en sån speciell liten fråga!
    Det är så, ja alltså, jag avgudar min killes penis... jag älskar att suga av honom. Men jag känner mig så värdelös för han blir som mest kåt ju längre in i munnen, eller ner i halsen, eller vad man nu säger, jag tar den...
    Men problemet är att jag har så lätt att få kvälvning/spy känslor. Det har gått lite mer och mer, men det tar fortfarande stopp även om han (och jag iofs) vill längre. Inte så charmigt att låta som man håller på att spy mitt i allt... visserligen verkar det bara vara jag som märker det men ändå!
    Jag viiiiill verkligen, hans njutning är sååå underbar. Att veta att det är jag som ger en sån njutning är det bästa som finns, men att jag inte kan ge fullt ut är som... att ha en check på miljarder kronor men banken är stängd typ =P

Har någon råd att ge???

• Svar på tråden Hur får man in den längre in i munnen?
  • katten

nja de e väl träning som behövs efter ett tag tränar man bort kräkreflexen

• Neko

Du kan ju träna med någonting annat, typ en dildo?

• Anonym

Har ingen dildo... tycker dom är äckliga =P haha
    Det enda som åker in den vägen är orginal så att säga ;) Men... en grov korv kanske skulle funka?

• Neko

Jo säkert, eller en gurka kanske?

• Anonym

Hmm nja... gurka är ju så hårt... en korv, liksom en penis, ger ju vika lite vid gomen

• katten

de funkar me en piggelin hihi eler en banan den böjer sig

• Anonym

Banan... men den kan ju gå sönder! Tänk om jag skulle vara mitt i min "fantasi" om honom, och så går den av! Jag skulle få men för livet! hahaha

Hmm... piggelin är gott... men kanske lite kallt? Fast det kanske gör träningen bättre?

• katten

hehe du får inte sjunka så djupt ner i din fantasin
    jo piggelin e rätt bra för de smälter också o e gott samtidigt
    men om de blir för kallt e de ju bara o vila en stund

• Anonym

men jag känner som du också ibland. gillar att ta den långt ner i halsen då partnern älskar det och tycker det är jätteskönt men inte under längre tider då kan det bli obehagligt. pallar några sekunder. sen får jag göra så i omgångar om jag känner för det.
    jag bara blundar å tänker nu kör vi. och försöker tänka bort kräkreflexerna. när jag känner att dem kommer då avslutar jag med att ta den djupt ner i halsen för en liten stund.

• MiamiVice THE Slyna

Andas genom näsan när du har den djupt i munnen..då brukar det funka!

Svar på tråden Hur får man in den längre in i munnen?