• Anonym

Hur får man in den längre in i munnen?

Heeeeej!
    Jag har en sån speciell liten fråga!
    Det är så, ja alltså, jag avgudar min killes penis... jag älskar att suga av honom. Men jag känner mig så värdelös för han blir som mest kåt ju längre in i munnen, eller ner i halsen, eller vad man nu säger, jag tar den...
    Men problemet är att jag har så lätt att få kvälvning/spy känslor. Det har gått lite mer och mer, men det tar fortfarande stopp även om han (och jag iofs) vill längre. Inte så charmigt att låta som man håller på att spy mitt i allt... visserligen verkar det bara vara jag som märker det men ändå!
    Jag viiiiill verkligen, hans njutning är sååå underbar. Att veta att det är jag som ger en sån njutning är det bästa som finns, men att jag inte kan ge fullt ut är som... att ha en check på miljarder kronor men banken är stängd typ =P

Har någon råd att ge???

• Svar på tråden Hur får man in den längre in i munnen?
  • Anonym
    I LÖVE deep throat.

Mitt knep är att andas genom näsan och INTE GÖRA SVÄLJRÖRELSER med tungan. Så länge tungan ligger still mot underkäken går allt fint. Så snart man försöker röra på tungan finns det risk för bitskador och kväljningar
  • katten

men när ja tar den djupt så kan inte ja andas in genom näsan längre för då e de tätt i näsan kan bara andas me munnen då

• Anonym

TS, försök slappna av i halsen. "Öppna upp den" som typ när du sväljer en stor huvudvärkstablett. Håll tungan stilla och låt kuken stöta mot pallatum, den mjuka delen av gommen, straks innan gomseglet, då får du inga kräkreflexer.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-03-17 09:09:49 följande:
    TS, försök slappna av i halsen. "Öppna upp den" som typ när du sväljer en stor huvudvärkstablett. Håll tungan stilla och låt kuken stöta mot pallatum, den mjuka delen av gommen, straks innan gomseglet, då får du inga kräkreflexer.
    Vilka bra svar man får =)
    Nja, någon tablett vill jag inte tänka på. Jag har tablettfobi, får kräkreflexer bara en sådan är i munnen.
    Jag har väldigt lätt för att få kräkreflexer.
    Jag försöker göra det i min takt och då går det bättre och bättre, men det blir ofta så att min kille tycker det är så skönt så han trycker ner mitt huvud och försöker liksom få mig att jucka och komma längre ner. Och med det så går det väl för fort så jag måste avbryta.
    Jag får väl säga till honom att när han kommre hit och hälsar på så får vi öva varje gång ;) Annars så brukar det bara bli (om jag har tur) en gång i veckan. Ibland varannan. *suck* Kanske för lång tid emellan?
  • Kamme

satt precis o tänkte på det.. där sitter du o suger på bananen när den plötsligt går av, mitt i halsen.. .. "death by blowjob... on banana"

• Anonym (af)

Andas med näsan och som någon ovan sa, inte fippla med tungan en massa.

• Anonym

Men alltså, förstår inte varför alla skriver "andas genom näsan"... det är praktiskt taget omöjligt att andas genom munnen när jag suger av honom. Nog för att jag har liten mun men ändå

• Anonym (också)

Tycker också det rä praktiskt taget omöjligt att andas genom näsan då.. MEN en kompis sa att jag skulle öva mig på att öppna svalget, du vet som när man ska häva en bärs.. Problemet är att jag aldrig gjort det.. Jag över med en dildo jag, en som är större än killens kuk.

Svar på tråden Hur får man in den längre in i munnen?