• LillePlutten

Söker halsband med barnnamn på berlock???

Hej,

Behöver hjälp med att hitta ett smycke som jag bäst beskriver som en platt ring med namn ingraverade på. Såg den i en gravid-tidning för ett tag sedan.
    Idéen med halsbandet var att man hade en ring per barn och jag tror att man även kunde få olika färger på ringen/berlocken. Kedjan vari silver. Någon som vet????

• Svar på tråden Söker halsband med barnnamn på berlock???
  • Krisselina

En sån har min dotter fast i guld. Det borde gå att hitta i vilken gudsmedsaffär som helst, sen ber man ju bara om att få namnet ingraverat.

Lita alltid på din intuition
  • LillePlutten

Nej, det är inte barnet som skall ha det, utan jag.... Sedan köper ny ring nr nästa barn kommer...

• Krisselina
    LillePlutten skrev 2008-03-17 09:22:21 följande:
    Nej, det är inte barnet som skall ha det, utan jag.... Sedan köper ny ring nr nästa barn kommer...
    hm.. Det kanske inte är samma som jag tänker på då, men det är ju som sagt en berlock så det går ju att sätta på ett vuxenhalsband oxå.

Men som sagt, jag vet inte om vi pratar om två olika saker så mkt mer hjälp än såhär kan du nog inte få av mig
    Lita alltid på din intuition
  • LillePlutten

Krisselina, tack så mycket men det är nog inte samma.

sAiLe05, Ja det närmar sig, fast som jag mins det kunde man få den i färgad silver så att bokstäverna var i silver liksom...Vilka jättefina smycken, helt klart ett alternativ!

Svar på tråden Söker halsband med barnnamn på berlock???