• April08

Förvärkar eller på g? vecka 35

Vet ej om det är sammandragningar och värkar på riktigt??? Vecka 35 imorgon 36.. SAmmandragningar hela dagen idag brukar inte ha det.. De kommer tätt även med svag smärta nu, värk i ryggen (svag) och det ilar i benen..??

• Svar på tråden Förvärkar eller på g? vecka 35
  • Frusna flickan

Oftast är det så att när det är riktiga värkr så VET du att det är det. Undrar man är det bara förvärkar. För egen del är det aldrig någon tvekan. När man måste andas sig igenom värkarna då är det på g för mig.

• April08

Vad tror ni? Har inte haft några sammanragningar tidigare?

• April08

Okey.. Jag tänkte eftersom att det har blivit mer å mer under dagen..

• Fru Humla

det ä rju väldigt svårt att säga men förmodligen bara förvärkar om det inte gör mera ont än så
    det brukar gå över när man går och lägger sig sen kan det fortsätta likadant dagen efter så gjorde det för mig flera dagar i streck några gånger innan det var dax.

kommentera gärna Celiine Collection i mitt galleri....tackar ödmjukast
  • yaaniz

Alla märker inte av när dom har riktigta värkar alls..hört många som har jätesvaga och därför inte tror nått är på g.

jag har som du men haft så nu fan i 2 veckor :( så jääävla tröttsamt. bara hoppas det gör nått posetivt iaf. fast samtidigt vill jag att bebis ska hålla sej inne ett tag till..men det är oerhört påfrestane att hela tiden ha så ont av dessa sd.

• Frusna flickan

Ja men det kan man ha. Har en väninna osm gick med små förvärkar mer el mindre dygnet runt i veckor.. Hon höll på att bli galen och helt slut pga sömnbrist.. Hoppas att det ger sig snart.

April08 skrev 2008-03-171:30:11 följande:
    Okey.. Jag tänkte eftersom att det har blivit mer å mer under dagen..
  • April08

Okey.. Jag får vänta och se.. För nu spänner sej magen och sen släpper det.. kommer faktiskt ganska tätt..

• April08

Är ju orolig eftersom att jag är i vecka 35,,

• 5barnsmamman

Ring förlossningen om du är orolig.
    Då kan du få komma in och kollas kanske

Stolt mor till fyra
  • Frusna flickan

Ja det är klart.Min kompis födde sonen då. Gick bra men han fick vara lite på neo och så.. Hoppas att h*n stannar lite till. Vila nu. Lycka till!

April08 skrev 2008-03-17 21:35:17 följande:
    Är ju orolig eftersom att jag är i vecka 35,,
Svar på tråden Förvärkar eller på g? vecka 35