Bästa restaurangen i Halmstad?
Vart går man om man vill en äta en riktigt god middag i Halmstad??! Tips mottages tacksamt!
Vart går man om man vill en äta en riktigt god middag i Halmstad??! Tips mottages tacksamt!
då kan man gå till Pio o CO, eller Verona!!!
Tack!
Hur är Lilla Helfwetet? Jag var där när de öppnade, men har inte varit där sen dess! (Bor inte i Halmstad).
Själv föredrar jag Fridolfs, tycker maten och miljön är super! Men Pio´s är också bra
Fridolf`s
tackar för alla tips!
Fridolfs var jag på för mååååånga år sen med min farmor, kommer inte rikigt ihåg hur det var... Ligger den på Storgatan??
Nej, på Brogatan mitt emot Cassels.
Kvibillespäckad fläskfilé med potatisgratäng är en klassiker Usch, vad sugen jag blev nu!
haha -menade ju Brogatan! Det var just Kvibillespäckad fläskfilé jag åt när jag var där!
Fler förslag/kommentarer??! Vill gärna höra lite om Lilla Helfwetet!!!
Tycker Fridolfs o Pios har godast mat i stan. Ska själv till Pios nästa helg, mums!!!
Fridolfs eller kycklingvingar på Harrys.
meeeeeeeeeera tips!
Jag tycker inte att lilla helwetet är ngn höjdare.. dyr mat och man får lite. Min sambo blev inte mätt när vi var där.. nej jag håller med om att fridolfs är bra. även pio och gastons!
Bengtssons o Piccolo, dom har oxå go mat men inte alls i samma klass som pio eller Fridolfs.
TACK för alla tips! Ska boka på PIO! GLAD PÅSK!