Tampongen ramlar ner när jag kissar
Har problem med att tampongen ramlar ner när jag är på toa och ska kissa...någon fler med detta problem?
kan inte använda bilda för att jag blöder för mycket.
Har problem med att tampongen ramlar ner när jag är på toa och ska kissa...någon fler med detta problem?
kan inte använda bilda för att jag blöder för mycket.
?? Men då har du inte fört in den på rätt sätt!
Kanske inte tillräcklgt långt upp??
och det är inte för att den är för full liksom? Då kan de ju glida ner lite lättare, men att de åker ut har jag inte ens varit med om när de varit så fulla att de läcker.
Vad är det för storlek påden?
Du har nog inte den tillrackligt langt upp.
Du kanske ska prova menskopp? Den ska inte sitta lika langt upp som en tampong (om du nu har problem att fa in tampongen tillrackligt langt).
www.familjeliv.se/Forum-4-46/m30145864.html
min bästa kompis hade också dte problemet förut, hon hata å festa å ha mens för cet gick så mkt tamponger så han (eftersom man kissar mer när man festar) då visade det sig att hon bara förde in den så att den inte syntes, men man ska ju föra upp det ett finger in ca... kanske dte misstaget du gör?
Mina tamponer flyger alltid ut när jag kissar när det blöder som värst.. Spelar ingen roll om jag har super.. Byter en-två ggr/timmen...
Vill bara påpeka att den är så långt in den bara kan..
Tampongen ska ju sitta så att typ 4-5 cm vagina med muskler som håller ihop allt sitter i vägen för öppningen. Lika troligt att den ramlar ut då som att tomtar ramlar ner från loftet. =) Hon får skjuta in den längre, helt enkelt. Eller låta en gynekolog visa henne hur det ska vara.
Nej den är inte full.
Storleken...hmm den blå ob. normal tror jag det är för storlek.
Är inte så erfaren ännu men jag för den så långt upp jag klarar...dock har jag korta fingrar...har provat såna med införingshylsa men de funkade ju inte...den införingshylsan hållde sig inte uppe utan gled i hop..svårt att förklara..
Gör knipövningar för guds skull!!!