• Anonym (jobbigt)

Tappat sexlusten... hjälp!

Senaste veckorna har jag inte haft nån sexlust alls.. Jag har kunnat vara kåt, men när vi väl sätter i gång så känner jag inget alls. Jag har köpt sexiga underkläder vilket piffade upp lite men inte längre, vi provade rollspel vilket inte funkade direkt för nån av oss.. jag vill att min sambo ska va lite mer dominant och har pratat med honom om det, men han är så osäker.. ibland när jag tittar på honom ser jag en osäker liten pojke när jag vill se en stor het man.. Älskar honom över allt annat och hatar att jag känner såhär.. Har ÄL nu och vi försöker få barn och igår ansträngde han sig jättemycket för att jag skulle bli kåt.. masserade mig, kysste hela min kropp, gav mig oralsex.. men jag låg bara och tänkte på annat. När han trängde in kände jag ingenting, hade inte märkt om han slutade. Mår skit över detta och hoppas det är nåt som går över fort.. nån som känner igen sig eller har tips hur man kan få tillbaka lusten?

• Svar på tråden Tappat sexlusten... hjälp!
  • Janneman

Ja du! Du får nog skaffa en "stor het man", om inte anfallet går över. Det verkar som Er tid är förbi.

• LordHawk

Janneman: Jag tycker det är fel av dig att skriva så där!

Jag tycker att du och sambon ska släppa alla krav på att ha sex. Att ha sex ska inte vara ett krav, utan när ni lägger er så lägg er bra aför att mysa. Låt han få ge dig massage och bara att få dig att slappna av. Ligg bara och njut utan krav på sex, försöker man tvinga sig till sex blir det bara fel.

Så mitt tips till dig e att bara ta det lugnt och låta det som sker ske!

• Janneman
    LordHawk skrev 2008-03-18 14:43:04 följande:
    Janneman: Jag tycker det är fel av dig att skriva så där!Jag tycker att du och sambon ska släppa alla krav på att ha sex. Att ha sex ska inte vara ett krav, utan när ni lägger er så lägg er bra aför att mysa. Låt han få ge dig massage och bara att få dig att slappna av. Ligg bara och njut utan krav på sex, försöker man tvinga sig till sex blir det bara fel.Så mitt tips till dig e att bara ta det lugnt och låta det som sker ske!
    Massage och mys! Det var väl precis det hon inte ville ha, Utan en hingst som kunde sätta på henne ordentligt?
    Läste du bara mitt svar? Och inte TS!
  • Kimma72

Vet hur du känner dig TS, jag har känt likadant i mina gamla förhållanden. Verkade liksom inte kunna hitta dendär stora,starka mannen som kunde lyfta upp mig och ta mig med storm. Och förr eller senare har förhållandet kraschat för att jag blev uttråkad. Numera har jag träffat mannen i mina drömmar. Han är PRECIS allt detdär jag kunde önska mig, stor,stark, stilig, snäll men ändå sträng, är som en nallebjörn för det mesta men kan ta mig med storm och när han tittar på mig med sina mörka, vackra ögon blir jag helt salig. Ta dig en funderare om du har vad du behöver...

• LordHawk
    Janneman skrev 2008-03-18 14:49:49 följande:
    Massage och mys! Det var väl precis det hon inte ville ha, Utan en hingst som kunde sätta på henne ordentligt?Läste du bara mitt svar? Och inte TS!
    Nej jag läste TS inlägg oxå! Men en bit på vägen att hitta till just den hingsten är att börja med massage och mys.
  • Anonym (jobbigt)

Tack för svaren. Jag älskar min sambo över allt annat och skulle aldrig lämna honom för detta.. hoppas det är nåt som går över eller som man kan göra nåt åt, det har ju inte alltid varit såhär.. Vi ska på spa till helgen, hyrt en romantisk svit och hoppas att det kan piffa upp lite.. Det som gör det så avtändande är att jag ser honom som så osäker.. har frågat honom om man känner att han inte kan släppa loss ordentligt men så är det inte enligt honom. Jag vill bara bli tagen med storm!

• Anonym (Stormvind)

haha!
    Så har jag sagt flera gånger till min sambo,
    "kan du inte ta mig...med storm, liksom"

det är dåligt m ligga av hemma, men det gör inte mig så jätte mkt. Men jag vet ju att sambon vill, men han gör inget åt det. Då får han ju faktiskt skylla sig själv..

tror..eller hoppas på att min dåliga sexlust har med spiralen att göra..

• Anonym (hm)

TS!! Klart din man blir osäker när ni försöker få barn och har sex för att försöka få till det..
    Ha sex för att njuta!!! Blir ni gravida så är det en jätte,jättefin Bonus såklart!!:)

Men ni får ju absolut inte glömma att ER tid är NU före barnen kommer..
    Och det blir asmycket press på er bägge när ni enbart har sex för att få bli gravid.

Förstår du hur jag menar?

Slappna av!!! :)

• Anonym (jobbigt)

Anonym (hm): Jo men vi har ju inte sex enbart för det.. det är ju bara ett par dar/månad som det gäller. Och sambon är inte den som blir pressad i första taget, han säger att han anpassar sig efter mig och att det inte är nåra problem för honom.

Jag HOPPAS att min dåliga sexlust har att göra med att jag är väldigt trött i en period nu..och ganska nere, mycket att tänka på. Mår ju så dåligt när jag inte kan få upp kåtheten.. det dåliga samvetet kanske gör det hela ännu värre?

Igår tog vi tag i saken och åkte till Lustens Oas och köpte ett sexspel, en vibrator, och en mysig fjäder. Vi släckte ner och tände ljus, drack cider och spelade. Det var jättemysigt... spelet var mer som ett förspel så när vi spelat klart och skulle fortsätta på egen hand slocknade min lust igen Usch vad jag hatar detta!!!

Svar på tråden Tappat sexlusten... hjälp!