Inlägg från: Anonym (te) |Visa alla inlägg
  • Anonym (te)

Hjälp, förstoppad!

i kinesiska butiker finns det te som sätter fart på magen men kommer ej ihåg vad den heter

• Anonym (te)

fy vad jag tycker synd om dig, lider med dig

• Anonym (te)

Anonym (S) skrev 2008-03-19 20:01:58 följande:

Hur går det TS, fortfarande förstoppad?Om så är fallet har jag några tipas som jag brukar använda. Drick en kopp kaffe o ta en promenad, inte för långt hemifrån för när det vill ut så vill det ut men kaffe o promenader håller magen igång. Köp också en bedövningssalva på apoteket o smörj in runt ändtarmen så gör det förhoppningsvis inte lika ont när det ska ut. Funkar inte det kan du pröva det här;Rävlandablandning:1 dl linfrö1 dl vetekli2,5 dl vattenRör samman och ställ i kylen att svälla en stund.När allt vatten sugit in så rör man ner barnmatsburk med katrinplommonpuré.1 msk morgon och kväll tillsammans med ett stort glas vatten håller magen i ordning.Fick det tipset av en annan här på FL, har dock inte provat det själv!Hoppas dock du fått ut det mesta!!
    Ha även rapsolja i blandningen, det ger vi gamlingarna och f-n vad dom skiter nu.
  • Anonym (te)

Äter du dessa frön som nämns i tråden så måste du dricka mycket vätska, annars får du motsatt effekt.!!!

Svar på tråden Hjälp, förstoppad!