• Anonym

Hjälp, förstoppad!

Anonym skrev 2008-03-19 12:55:35 följande:
    Hur länge ska man väntan innan man försöker bajsa? Hur ska det kännas?
    har för mig att det på förpackningen står 10-15min, men det är svårt, hur länge väntade du? Det bränns..det är känslan
  • Anonym

Jag låg inte ner, hur ska jag göra nu. Känner mig inte alls bajsnödig. Jag vill att bajset ska komma lätt!!!Förbannat skit!!

• Anonym
    Anonym skrev 2008-03-19 12:57:15 följande:
    Jag låg inte ner, hur ska jag göra nu. Känner mig inte alls bajsnödig. Jag vill att bajset ska komma lätt!!!Förbannat skit!!
    kom det inget alls?
  • Anonym

När jag försökte efter första sprutan kommer bajset inte ut. Det är för stort. Nu har jag tagit en spruta till men jag är osäker på att jag tömde sprutan helt. Jag går nu och väntar på att det ska verka men jag tror inte det. VAD SKA JAG GÖRA???

• Anonym
    Anonym skrev 2008-03-19 13:06:09 följande:
    När jag försökte efter första sprutan kommer bajset inte ut. Det är för stort. Nu har jag tagit en spruta till men jag är osäker på att jag tömde sprutan helt. Jag går nu och väntar på att det ska verka men jag tror inte det. VAD SKA JAG GÖRA???
    jag har oxå haft det så. När det blir för stort,så det inte kommer ut. Har då tagit toapapper o försökt hålla emot vid ändtarmen och tryckt på, det gör skitont, men tillslut kommer det.
    Måste tyvärr gå nu, så jag kan inte skriva mer, men tittar in ikväll igen, för att se hur det gick för dig
  • Anonym

hade det problemet när jag var gravid nu senast. Mådde jättedåligt. inget hjälpte på mig, varken katrinplommon eller microlax.
    fick tipset av min BM att köpa krossade linfrön och psyliumfrön. Åt det med fil elelr yoghurt några gånger per dag och tror det var på andra elelr tredje dagen så släppte det, och med buller och brak. Höll på att skita på mig. Sen åt jag det med jämna mellanrum resten av grav och hade inga mer problem. MEN nu ser man inte så najs ut i baken, pga att man fick hemorojder och tog i så hemskt när det var stopp.
    prova fröna kan nästan garantera att det hjälper!

• Anonym

Var köper jag psyliumfrön? Jag tycker inte om fil eller yoghurt så jag vet inte om jag klarar det. VARFÖR hjälper inte microlax?? Jag vill inte ha det så här i påsk. Har så ont!!

• Anonym

Det känns som att jag är så svullen i ändtarmen så att det aldrig kommer komma ut något bajs. Jag tror det är hemorrojder. Det gör jätteont och nu fast jag tagit tredje microlax så känner jag mig inte nödig. Vad är det som är fel? Så här har det aldrig varit tidigare. Jag gråter....

• Anonym

psyliumfrön finns i alla affärer väl! iallafall på coop. Står där de har linfrön och linser. Man kunde dricka de när de svällt över natten i ett glas vatten med!

• Anonym

på apoteket finns det nåt som heter movicol JÄTTE bra prova det

• Anonym

Löste det sig? (förlåt min ironi)

Svar på tråden Hjälp, förstoppad!