• Bela

Vad har du för skötväska?

Hej,
    Jag skulle vilja ha hjälp med att bestäma vilken skötväska jag ska ha.
    Vi har köpt en bugaboo cameleon men vet inte vilken väska som är bäst till denna vagn.Jag skulle vilja ha en både praktisk och snygg.Har hört att bagaboons skötväska inte är så bra,att den glider och klumpigpå vagnen.även att den är för trågt i öppningen att man inte hittar lätt i den.Stämmer det?

Hjälp!!!
    Vad har du för skötväska?Är du nöjd med den?

• Svar på tråden Vad har du för skötväska?
  • Toka2

Har tre väskor. Två som följde med enkelvagnarna (matchande - givetvis), och en ryggsäck. Den enda som används är ryggsäcken, fast det börjar bli dags att köpa en ny nu när det ska få plats saker till en bebis till

En del säger att de har sett en ängel. Jag har hållit en i min famn.
  • Mini liten

jag har sytt en själv GladFinns bild i mitt galleri "till bebis". Men bebis har inte kommit än så ja vet inte hur bra den är (eller dålig), så mitt tips är att sy en själv om du är bra på att sy. D spar man massa pengar på, osså får man den som man själv vill ha.

*längtar efter dig*
  • MiaAnnette

Vi köpte en på stadium, en svart Everest.. Jätte praktist och faktist anpassad som skötväska..

Mamma till Alma Emelie! =)
  • Toka2

Mini liten: Vilken snygg väska, var har du hittat mönstret? Nu blev jag också sugen på att sy

En del säger att de har sett en ängel. Jag har hållit en i min famn.
  • 070220

SkipHop Duo har jag. Jättenöjd!

Stolt mamma till världens sötaste Elin ~070227~
  • Mini liten

Jag hade inget mönster. Tittade lite på en annan väska bara, och sen gjorde jag direkt ur huvudet. Glad Funderade lite på hur stor ja ville ha den, o hur många fack o så, o sen va d bara att sätta igång.

Toka2 skrev 2008-03-19 09:19:37 följande:
    Mini liten: Vilken snygg väska, var har du hittat mönstret? Nu blev jag också sugen på att sy
    *längtar efter dig*
  • Tinkerbelle

Har två stycken; en hård BabyBjörn, den är praktisk och bra, och en annan från gr8x som jag älskar! Den har ett lite mer annorlunda tyg och utformning än vanliga skötväskor och massor med bra fack. Man kan även ha den som ryggsäck om man vill. (Bilder finns i galleriet).

♥♥♥♥ Nu är vår älskade dotter här!!! ♥♥♥♥
  • mimmelie

Hade en massa olika skötväskor med första barnet. Höll på att bli tokig för jag tyckte inte att någon fungerade riktigt som jag ville att den skulle göra.
    Till sist köpte jag Baby Björns hårda väska och denna var fenomenal!!!
    Jag bara älskar den och självklart ska jag ha samma nu när den lille får för sig att titta ut

• annagumman

Har en Skip hop Dash färgen Uptown stripe.. beställde från USA fick hem den på 7 dagar..
    KOstade 530 kr me frakt istället för ca 800 i Sverige :)
    NÖJD!

Svar på tråden Vad har du för skötväska?