• Anonym (nyfiken)

favoritställning vid hårdsex?

Om ni har sex med i tuffare tag, vilken ställning föredrar ni då?

Själv har jag två favoriter. Den ena är stående mot väggen och att jag krokar fast mitt ben i min sambos armväck, dvs han håller mitt ena ben uppe med armen om ni förstår vad jag menar. Han får böja sina knän lite eftersom han är längre: I den ställningen kan han stöta hårt och djupt i mig.

Den andra favoriten är på alla fyra där jag står med knäna brett isär och stödjer mig med armbågarna. Han brukar dra mig i håret och smiska rumpan mmmmmm.

• Svar på tråden favoritställning vid hårdsex?
  • Anonym (flickan)

jag tycker skeden(sidan) är bra.och mannen håller om en hårt på sidan samtidigt som han stöter

• Anonym (MaN)

Bakifrån helt klart!

• Anonym (doggystyle)

bakifrån och hårt ska det va! Jag är mer för lite hårdare tag, lugnt, mjukt och fint är inget för mig! Dock är jag inge för SM, utan mer att det ska gå fort och hårt!

• JessicaAcissej

Bakrifrån i olika varianter är bra då det gäller hårdare tag...

En annan är att jag ligger på ett bord eller liknande och har mina ben upp mot hans axlar... Då kan han stöta djupt och hårt...

Sen är faktiskt att jag ligger helt platt på mage också bra... För då kan han dels trycka ner mig riktigt ordentligt i sängen och dels kommer han långt in i mig också....

• Anonym (dd)

bakifrån så klart å hårt som fan ;) grrrr

• MiamiVice THE Slyna

Bakifrån, dragen i håret och smisk på skinkorna..*mums*

• Anonym (nyfiken)

puff

Svar på tråden favoritställning vid hårdsex?