• Anonym

Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?

Jag tänder inte alls på kiss, men skulle kunna tänka mig att kanske testa nått litet för hans skull. Han frågade en gång när vi druckit om han fick föjla med på toan och titta när jag kissar. Jag sa ja och lät han komma, men fick inte fram en enda droppe, trots att jag verkligen försökte och dessutom var jättenödig. Nu har jag ju vetat detta i ett par år och han frågar någon gång om året (när vi druckit) om han får följa igen. Jag har sagt nej varje gång. Vet inte vad jag ska göra!! Det är ju hans hemliga dröm och jag vill verkligen hjälpa honom! Hans fantasier sträcker sig långt längre än till att se mig sitta på toaletten och inte ens det klarar jag...

• Svar på tråden Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?
  • Lolilla
    glowbyjlo skrev 2008-03-22 20:34:14 följande:
    Enligt dom flesta som medverkat i denna typen av omröstningar så verkar det som att man tycker det iallafall!!! Säger väl sig själv
    Det är mestadels kvinnor här på fl. Du är medveten om det va?
  • Lolilla
    glowbyjlo skrev 2008-03-22 20:40:02 följande:
    ja och ????? Nu ska jag gå och skita ...och det ner i dasset där den hör hemma*buhahahahbuhahaha*
    Tråden handlar om wet...
  • Mandi74
    Anonym skrev 2008-03-19 13:42:35 följande:
    Jag tänder inte alls på kiss, men skulle kunna tänka mig att kanske testa nått litet för hans skull. Han frågade en gång när vi druckit om han fick föjla med på toan och titta när jag kissar. Jag sa ja och lät han komma, men fick inte fram en enda droppe, trots att jag verkligen försökte och dessutom var jättenödig. Nu har jag ju vetat detta i ett par år och han frågar någon gång om året (när vi druckit) om han får följa igen. Jag har sagt nej varje gång. Vet inte vad jag ska göra!! Det är ju hans hemliga dröm och jag vill verkligen hjälpa honom! Hans fantasier sträcker sig långt längre än till att se mig sitta på toaletten och inte ens det klarar jag...
    Låt honom få titta i smyg, då kan du kissa och han få titta.
    glowbyjlo skrev 2008-03-22 20:40:02 följande:
    ja och ????? Nu ska jag gå och skita ...och det ner i dasset där den hör hemma*buhahahahbuhahaha*
    Ehhh.. hmm.. ok?
    Don't knock masturbation, it's sex with someone I love.
  • LillaVargen

Men gud. Kissa på han då! Ha ha.

• glowbyjlo
    Lolilla skrev 2008-03-22 20:45:40 följande:
    Tråden handlar om wet...
    vilken tråd? inte denna?
  • Lolilla
    glowbyjlo skrev 2008-03-22 21:24:53 följande:
    vilken tråd? inte denna?
    Ehhh... jo.
    Du kan läsa va?
  • glowbyjlo
    glowbyjlo skrev 2008-03-22 21:29:21 följande:
    Men sötis..denna handlar inte om WET endast..trodde du förstod det???
    Den handlar om kiss..hehe..men även om äckliga beteenden*skrattar*
  • Lolilla
    glowbyjlo skrev 2008-03-22 21:29:21 följande:
    Men sötis..denna handlar inte om WET endast..trodde du förstod det???
    Jaså?
  • glowbyjlo
    Lolilla skrev 2008-03-22 21:31:51 följande:
    Jaså?
    läs inlägget ovanför!
  • Anonym (jag med)

Anonym (Man) skrev 2008-03-20 17:37:28 följande:

Svar på #6Till Anonym (jag med): Att många män "går igång" på kiss-sex är med allra största sannolikt inte fallet, tvärtom. Jag är själv man ska påpekas och finner inte detta minsta tilltalande. Att din man gillar det är väl bara en tillfällighet. Det skulle kunna få pinsamma konsekvenser om kvinnor som läser denna tråd drar med sina män in till toaletten och frågar om de vill titta på... eller lockar med "är du snäll i kväll så ska jag kissa på dig"... ähum.
    Kan bara tala av egen erfarenhet, men förklara då varör mina senaste 3 partners varit positiva till dessa lekar?
Svar på tråden Min sambo "erkänner" efter 6 år att han tänder på kiss-sex.. vad göra?