Inlägg från: Pannkakan |Visa alla inlägg
  • Pannkakan

Sockerpullornas tråd

Tack MariaX och Ankmor för länken.
    Kul att nånn "saknar" en lite i allafall och vill att man ska kunna hitta "hem" igen.

Maria och Sexy - jag har mailat er. Om ni inte fått mail kan ni väll hojta till så jag kan skicka på nytt. Har skickat via vanlig e-post.

Maria: Jättesöta bebisar. Helt underbara.

Jag har en tårta beställd till nästa helg - en gitarr. En röd Fender stratocaster.
    Någon som gjort som har massor av bra tips att komma med?
    Tussa? *Hånglar upp Tussa och tar mig lite friheter för att få henne på sharing mode*

It isn't who you love, it's HOW you love. Genitalia is simply God's way of accessorizing
  • Pannkakan

Nu är omröstningen öppnad!

...nu ska jag sova ett tag till.
    Syns sen!

It isn't who you love, it's HOW you love. Genitalia is simply God's way of accessorizing
  • Pannkakan
    greeneyes skrev 2008-03-26 11:29:53 följande:
    hihi, har fått en beställning här på FL av en tjej som ska gifta sig april NÄSTA ÅR... haha, snacka om vara ute i god tid! *smickrad*
    Vad roligt!Sånt är kul, för då vet man att de verkligen gillar det man gör.

Själv har jag knappt tårtat i år (en tårta), men nu i helgen ska det bli en gitarr (om allt går som det ska) och nu kom granne och frågade om jag kan fixa tårta till hans sons kalas nu på fredag. Sicken tur för honom att jag ändå ska städa av lite extra, shoppa och baka till helgen och betällt hem mer saker, för annars hade det blivit ett blankt "Nej". Är inne i en extrem off-period just nu.

Sen har jag fått förfrågan om jag kan göra 30-årstårta i slutet av juli, början av augusti. 
    Kul, kul, kul... Fast jag är inte särskilt inspirerad just nu, men det kommer väll när jag sätter mig med pillet idag eller imorrn.  
  • Pannkakan

Wohoo!
    Nu är alla tårtor klara, levererade och antagligen till större delen uppätna.
    Lägger in bilder här, men vad som finns i dem och så kan man läsa i bildtråden (om någon vill).

Först 2 likadana, så det blir bara en bild

med laktosfri bakelse till...

Sen var det Fendern med den röda SP:en från helvetet (Den smakade gott men var usel att jobba med).

...och sist två minitårtor - en till mamma och sambo och den andra till mormor och morfar till kvällsfikat.

• Pannkakan
    Maria och Jenny: Helt underbara tårtor som vanligt!!!
    Jättefina och vilket jobb.
  • Pannkakan

Vad kul att ni hade det bra på kursen!

När vi ändå är inne på namn och sånt så funderarde jag lite på vilka som gärna undviker sina riktiga namn på nätet?
    Jag är sånn, så ni som vet vad jag heter - kalla mig helst bara Pannkis.

Tack så mycket för allt beröm förresten.
    Nu ska jag försöka komma igång och teckna lite elller åtmindstonde få klart en massa brev som ska skickas iväg, men som jag har så svårt att hitta den bästa möjliga formuleringen till.

Svar på tråden Sockerpullornas tråd